Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:07:45 GMT

باقری: نه دوپینگی‌ام، نه محروم

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۹۷۷۴

باقری: نه دوپینگی‌ام، نه محروم

نیمکت نشینی های غیرمنتظره در دور برگشت باعث شد تا مهاجم استقلالی ها با شایعات بسیار زیادی روبرو شود.

به گزارش "ورزش سه"، روح ا.. باقری بعد از بازی های خوبی که با پیراهن شماره 10 استقلال انجام داد در دور برگشت نه تنها نیمکت نشین بلکه سکونشین هم شد تا همین اتفاق زمینه ساز شایعات زیادی پیرامون این بازیکن شود از جمله شایعه دوپینگی بودن که با واکنش باقری روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم شمالی که هفته ها سکوت کرده بود با شکستن این سکوت حرف های جالبی به زبان آورد.

 

آدمی نیستم که اعتراض کنم


تا وقتی کادرفنی صلاح بداند روی نیمکت هستم و اعتراضی نمی‌کنم. یعنی در حقیقت آدم اعتراضی نیستم و معمولاً به نظر سرمربی احترام می‌گذارم و تمرین می‌کنم تا به ترکیب برگردم. من هم مثل همه طبیعتا نیمکت‌نشینی را دوست ندارم، یعنی هیچ بازیکنی نیمکت‌نشینی را دوست ندارد. اما در حال حاضر تصمیم کادرفنی این است و جز با تمرین بیشتر و بهتر، نمی‌توانم کاری انجام دهم.

 

دوپینگی نیستم


حاشیه دوپینگ نمی‌دانم از کجا شروع شد. اگر من دوپینگ کرده‌ام چطور من چندین بار بعد از آن ماجرا، در لیست 18نفره حضور داشتم؟ این یعنی می‌توانستم هرلحظه مربی تصمیم بگیرد گرم کنم و وارد زمین شوم، یعنی محروم نبودم.

 

با تمرین صحبت می‌کنم


با شفر و هیچ‌کس صحبتی نکرده‌ام. معتقدم صحبت کردن بازیکن، تمرین کردنش است، با تمرین خوب به مربی می‌گوییم لایق بودن در ترکیب اصلی هستیم که خب به نظرم من خوب دارم تمرین می‌کنم و فعلا تصمیم سرمربی این است که می‎‌بینید.

 

می‌خواهم پاسخ محبت هواداران را بدهم


مردم و هواداران همیشه به من لطف دارند. بالاخره هر بازیکنی که پیراهن تیم بزرگی مثل استقلال را می‌پوشد، هواداران از او توقع بهترین عملکرد را دارند. تلاش من هم همین است و امیدوارم با بازگشتم به ترکیب، جواب محبت‌شان را بدهم.

 

استقلال را وارد حاشیه نمی‌کنم


اصلا به خودم اجازه نمی‌دهم استقلال را وارد حاشیه کنم. این مسأله درون خانواده تیم، قابل حل است و من هم امیدوارم سریع‌تر حل شود و به ترکیب برگردم.

فرشید باقری استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرشید باقری استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال پیش از دیدار حساس روز چهارشنبه برابر تراکتور ادامه دارد. آبی پوشان خود را برای یکی از حساس ترین بازی های باقیمانده در هفته های پایانی لیگ برتر آماده می کنند و باید فردا عازم تبریز شوند.

اما تمرین امروز استقلال یک مهمان ویژه داشت که حضور او در کمپ مرحوم حجازی و حمایت از تیم نکونام کمی دور از ذهن و غیرمنتظره بود.

پیش از این و زمانی که محمود فکری هدایت استقلال را در لیگ بیستم برعهده داشت، پس از شکست آبی ها برابر فولادی که هدایتش برعهده نکونام بود، ویدیویی از سرمربی سابق استقلال منتشر کرد که واکنش های گسترده ای را به همراه داشت.

آن ویدیو زمینه ساز اختلاف عمیقی میان فکری و نکونام بود تا جایی که کار به انجام مصاحبه و واکنش های میان آنها کشیده شد. با وجود تقابل این دو در استقلال و هوادار که در دور رفت امسال رخ داد، اما مشخص بود که دلخوری ایجاد شده سر این موضوع پابرجاست.

با این حال، حضور فکری در تمرین امروز استقلال جهت حمایت از شاگردان نکونام نشان داد که آنها اختلافات قدیمی را کاملا کنار گذاشته اند و اکنون هر دو امیدوار به قهرمانی استقلال هستند.

رسانه رسمی آبی ها نیز با انتشار تصویری از فکری و نکونام نوشت:

امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد. او با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

دیگر خبرها

  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • یازده وایکینگ کارلو آنچلوتی در جهنم آلیانز
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام