Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@13:10:43 GMT

ارسال پل فلزی ۴۲ متری به مناطق سیل‌زده لرستان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۰۶۴۳

ارسال پل فلزی ۴۲ متری به مناطق سیل‌زده لرستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از ارسال پل فلزی خرپایی ۴۲ متری به مناطق سیل زده لرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، عبدالحسین علی‌اکبری، از ارسال پل فلزی خرپایی ۴۲ متری به مناطق سیل‌زده لرستان خبر داد و افزود: این پل در سال‌های گذشته برای مواقع بحرانی ساخته و آماده‌شده بود که با توجه به‌ضرورت نیاز در استان لرستان به‌منظور تسهیل تردد در مناطق سیل‌زده با ۵ دستگاه کمرشکن ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتخاب زنجان به‌عنوان یکی از استان‌های معین در بازسازی و پاک‌سازی محورهای استان لرستان، تصریح کرد: نیروهای اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در شهرستان سلسله حضور دارند و بازدیدهای میدانی از شهرستان به‌صورت مرتب انجام می‌پذیرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان تأکید کرد: راه‌های روستایی منطقه قلایی شهرستان سلسله استان لرستان براثر سیل دچار آسیب شده‌اند که باهمت راهداران استان زنجان، تاکنون راه ارتباطی تعدادی از این روستاها بازگشایی‌شده است.

اکبری یادآور شد: ۳۱ دستگاه ماشین‌آلات به همراه ۳۸ نفر راهدار کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان در شهرستان سلسله حضور دارند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان زنجان راهداری و حمل و نقل جاده سیل لرستان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک حمل ونقل خمینی‌شهر راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد دادخواه در جلسه مشترک مسؤولان اداره کل راهداری استان اصفهان، پلیس راه استان اصفهان، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و رئیس دادگستری خمینی شهر در خصوص بررسی نقاط حادثه خیز شهستان خمینی شهر اظهار کرد: در این جلسه موارد و مشکلات شهرستان و همچنین پروژه‌های نیمه تمام بررسی شد.

وی با بیان اینکه بررسی نقاط حادثه خیز کمربندی خمینی شهر از مهم‌ترین مباحث طرح شده در این جلسه بود، افزود: همچنین در خصوص ورودی و خروجی چشمه لادر که سال‌ها است طرح آن معطل مانده به نتیجه‌های خوبی رسیدیم و قرار شد این پروژه در ۲ فاز اجرایی شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه روکش آسفالت محور کمربندی قدیم خمینی شهر در بلوار سردار سلیمانی اصلاح خواهد شد، ادامه داد: پروژه‌های گردنه دوشاخ، تقاطع اصغر آباد و پل حسین آباد در درچه نیز تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرک حمل و نقل خمینی‌شهر نیز در دستور کار قرار گرفت، گفت: با همکار و تعامل خوبی که در استان و شهرستان خمینی شهر وجود دارد با تخصیص اعتبار این پروژه‌ها در سال جاری اجرایی خواهد شد.

همچنین حجت‌السلام محمد تقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیشترین طرح‌های عمرانی را در شهرستان خمینی‌شهر دارد، گفت: ورود جدی به این پروژه‌ها را در سال جاری خواهیم داشت که از مهم‌ترین آنها پروژه ساماندهی ورودی و خروجی چشمه لادر است و به زودی محقق خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم همه پروژه‌ها در زمان مقرر اجرایی شود و کار روی زمین نماند.

کد خبر 6100108

دیگر خبرها

  • رفع نقص ۸ نقطه پرتصادف در راه‌های خراسان شمالی
  • ◄ محدودیت و محرمیت جدید برای اتوبوس های مسافربری جاده ای از ابتدای خرداد
  • رسیدگی ویژه راهداری به تخلفات صدور صورت وضعیت صوری
  • شهرک حمل ونقل خمینی‌شهر راه‌اندازی می‌شود
  • ساخت باند دوم محور ‌قیدار_ زواجر شهرستان خدابنده در دست اقدام است
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است