Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، شرکت توسعه صنایع بهشهر در مناطق سیل زده استان گلستان، فارس، کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان انواع اقلام بهداشتی و خوراکی توزیع کرد.

شرکت پتروشیمی شازند نیز از تخصیص وجه نقد، کالا و تجهیزات راه سازی به سیل زدگان استان لرستان خبر داد.

کارکنان بانک ملی ایران در ادارات امور شعب استان های گیلان، زنجان، بوشهر، مازندران، کرمانشاه، قزوین، تهران، البرز، سمنان، کهگیلویه و بویر احمد، ایلام، آذربایجان شرقی و کردستان نیز هر کدام به سهم خود بخشی از حقوق ماهیانه را به حساب سیل زدگان واریز و یا کمک های نقدی و غیرنقدی را به این دسته از هموطنان عزیز اهدا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین پس از هماهنگی با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، یک فقره کارت به شماره 6037997544999999 برای شماره حساب 0199999999003 به منظور جمع آوری کمک های مردمی در بانک ملی ایران اختصاص یافته است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتری‌های تازه پهپادهای 20 هزار دلاری ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 منطقه بالکان، بازاری جدید برای پهپادهای ایرانی است... احتمال دارد صربستان مشتری جدید پهپادهای 20 هزار دلاری ایران باشد؛ یکی از 24 کشوری که رسانه‌های عربی می‌گویند مشتری پهپادهای ایرانی هستند. این گزارش رسانه‌های عربی درباره بازار بزرگی که بر روی این صنعت نظامی ایران باز شده را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • همایش ملی شاعر بلند آوازه‌ کُرد «میرزا احمد داواشی» برگزار می‌شود
  • ادغام ادویه و داروی گیاهی برای تجربه یک طعم تازه
  • رهاسازی ۶ جوجه جغد انبار در منطقه مارون کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • اطلاعات تازه رادیو ارتش اسرائیل از شب حمله ایران به اسرائیل
  • مشتری‌های تازه پهپادهای 20 هزار دلاری ایران
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • طوفان مهیب کهگیلویه و بویراحمد را درنوردید (فیلم)