Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان زیرکوه گفت: محور آهنگران در این شهرستان به دلیل جاری شدن سیل بسته اعلام شده و تلاش برای بازگشایی تا ساعات آینده همچنان ادامه دارد. ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

محمد حسین عربشاهی  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، در مورد اقدامات انجام شده برای مقابله با بحران سامانه بارشی اخیر اظهار داشت: تاکنون 65 میلی‌متر بارندگی در شهرستان زیرکوه داشتیم که با اقدامات پیشگیرانه انجام شده شاهد بروز خسارات و تلفات جدی نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه است بیشتر خسارات در حوزه راه‌های شهرستان است افزود: محورهای آهنگران و آبیز که به‌علت سیلاب بسته بود با تلاش نیروهای راهداری شهرستان محور آبیز بازگشایی شده است و محور آهنگران فعلا بسته اعلام شده اما تلاش برای بازگشایی همچنان ادامه دارد.قطعی برق 29 روستای سیل‌زده لرستان؛ راه ارتباطی 88 روستا همچنان مسدود است27 محور روستایی در خراسان‌رضوی همچنان مسدود استسیستان و بلوچستان| محور «هیرمند- بی‌بی دوست» در پی طغیان رودخانه مسدود شد
فرماندار زیرکوه ضمن تشکر ویژه از صبوری و کمک مردم شهر حاجی‌آباد افزود: جای نگرانی وجود ندارد چرا که مجموعه فرمانداری، ستاد مدیریت بحران، نیروهای نظامی و انتظامی و تمامی نهادها و ادارات با تمام قوا در آماده باش کامل به سر می‌برند.

انتهای پیام/ح

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه

سرهنگ سلمانی فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه اخباری مبنی بر احتکار شکر در یک انبار در سطح شهرستان دریافت کردند که پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران با انجام بررسی و تحقیقات میدانی، انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی محل مورد نظر را شناسایی کردند.

سرهنگ سلمانی بیان کرد: مأموران در بازرسی از انبار ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم شکر کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای احتکار شده بالغ بر ۷۱۴ میلیون ریال براورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار و قاچاق کالا موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت