Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در دیدار با رئیس سازمان انرژی اتمی، در جریان اقدامات و عملکرد سازمان انرژی اتمی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، در دیدار با حسن روحانی رییس جمهور، گزارش مبسوطی از عملکرد و فعالیت های مجموعه سازمان انرژی اتمی ایران ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور در همین زمینه با اشاره به اینکه دیدار وزراء و روسای دستگاه ها با رییس جمهور بصورت دوره ای و منظم انجام می شود، اظهار داشت: آقای روحانی در این دیدار که به مناسبت فرارسیدن سال جدید و ایام شعبانیه انجام شد، با تخصیص وقتی مبسوط به تفصیل مطالب و موضوعات مطروحه در جریان فعالیت ها و برنامه های مجموعه سازمان انرژی اتمی قرار گرفت.

صالحی افزود: رئیس جمهور ضمن ابراز خرسندی از دستاوردهای ارائه شده در جریان برگزاری سیزدهمین سالروز ملی فناوری هسته‌ای پرسش‌هایی را پیرامون برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت سازمان و نیز درزمینه پروژه‌های در دست اقدام در سال ۹۸ مطرح کرد.

وی گفت: به دلیل اشراف رئیس جمهور بر موضوعات هسته ای، وی همواره موضوعات و مسائل سازمان انرژی اتمی در حوزه هسته ای را پیگیری می کند.

صالحی ادامه داد: در این جلسه توضیحات لازم در باب فعالیت ها و برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت سازمان ارائه شد و بنا بر صوابدید رئیس جمهور، مقرر شد تا مساعدت حداکثری در چارچوب امکانات میسر، جهت پیشبرد و اتمام طرح‌ها و پروژه‌ها در زمان مقرر از سوی دولت اعمال شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی در پایان خاطرنشان کرد: در پایان این دیدار، گزارشی نیز در حوزه تعاملات و همکاری‌های فنی و علمی میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای پیشرو در عرصه علوم و فنون هسته‌ای به رئیس جمهور ارائه شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رئیس جمهور سازمان انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعا‌های رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز برای تولید سلاح اتمی، چند هفته فاصله دارد، گفت که برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم.


دیگر خبرها

  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • دست یاری صنعت هسته‌ای به صنعت نفت
  • گزارش|سفر رئیسی به پاکستان؛ تثبیت سیاست همسایگی
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم
  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای
  • ادعای بی‌اساس گروسی درباره برنامه هسته‌ای ایران تکرار شد