Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:39:50 GMT

60 بسته گردشگری برای سرمایه گذاری هرمزگان آماده شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۱۷۵۵

60 بسته گردشگری برای سرمایه گذاری هرمزگان آماده شد

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: 60 بسته سرمایه گذاری علاقه مند به بخش گردشگری برای سرمایه گذاران آماده شده که در پهنه های گردشگری قرار دارند.

به گزارش ایرنا، رضا برومند عصر دوشنبه در همایش فرصت های سرمایه گذاری در بخش ارائه پنل تخصصی گردشگری افزود: علاقه مندان برای سرمایه گذاری در این خصوص مورد حمایت قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در سال جاری پهنه ها و فرصت های سرمایه گذاری در راستای شفافیت وعدالت به فراخوان عمومی گذارده می شوند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان اظهارداشت: پهنه های گردشگری مشخص شده و اراضی دولتی است که این مشوق خوبی برای سرمایه گذاران محسوب می شود.
برومند ادامه داد: به عنوان نمونه زیر ساخت های گردشگری شهرستان سیریک با اعتبارهای مربوط به توسعه سواحل مکران آماده شده و میراث فرهنگی وظیفه خود در این بخش را انجام می دهد.
سومین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری هرمزگان روز دوشنبه با حضور 500 نفر از مهمانان داخلی و خارجی در تالار شهید آوینی بندرعباس آغاز شد.
همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در استان هرمزگان از امروز دوشنبه در تالار شهید آوینی بندرعباس با 6 محور صنعت و معدن، انرژی، حمل و نقل و عمران شهری، شیلات و کشاورزی، گردشگری و مناطق آزاد برگزارشده است.
در آیین افتتاحیه این همایش 2 روزه که مهمانان زیادی از داخل و خارج کشور در حوزه های اقتصادی، انرژی، گردشگری، شیلات و کشاورزی حضور دارند، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه، رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، سفیر ایران در قطر، سفیر آفریقا در تهران، استاندار هرمزگان و نماینده ولی فقیه در این استان سخنرانی کردند.
در بخش عصرگاهی این همایش نیز مدیران دستگاه های اجرایی هم اکنون درحال ارائه پنل های سرمایه گذاری در بخش های حمل و نقل وعمران شهری، صنعت، گردشگری و شیلات و کشاورزی هستند.
3219/ 9887 /6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ميراث فرهنگي و گردشگري همايش فرصت هاي سرمايه گذاري هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر استان در این نمایشگاه با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

استاندار در این نشست گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

آقای قناعت افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور دو هزار تن از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات استراتژیک خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته وی نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه هفت تفاهم نامه که نهایی شده است خبرداد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید که نباید این فرصت را از دست بدهیم و با همکاری دستگاه‌های مربوطه زمینه ساز رشد اقتصادی و توسعه در استان باشیم.

ذاکریان مدیر کل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

دیگر خبرها

  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • فرصت خرید بسته مادران دارای فرزند زیر دو سال تا یکم خرداد