Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اصفهان- ايرنا- معاون بهره‌برداري مجتمع فولاد مبارکه گفت: سال گذشته بيش از 43 درصد از آهن اسفنجي کشور معادل10 ميليون و 560 هزار تُن در گروه فولاد مبارکه توليد شد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي فولاد مبارکه، مختار بخشيان افزود: مجموع آهن اسفنجي توليد شده در کل کشور بيش از 24 ميليون تُن است که سهم گروه فولاد مبارکه شامل فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان، فولاد سبا و شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري از اين ميزان، بيش از10 ميليون و 560 هزار تن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: از اين رقم، هفت ميليون و 15 هزار تن در واحدهاي احياي مستقيم يک و 2 شرکت فولاد مبارکه، بيش از يک‌ ميليون و 691 هزار تن در فولاد هرمزگان، يک‌ ميليون و 251 هزار تن در مجتمع فولاد سبا و بيش از 554 هزار تن در شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري توليد شده است.
معاون بهره‌برداري فولاد مبارکه تصريح کرد: با توجه به اهميت توليد فولاد و نقش آن در اقتصاد کشور، عرضه هفت ميليون و50 هزار تن انواع محصولات فولادي در برنامه سال 98 اين شرکت و مجتمع فولاد سبا قرار گرفته است که اين ميزان نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته 4.6 رشد را نشان مي‌دهد.
وي ادامه داد: توليد 6 ميليون و 500 هزار تن محصول در بخش توليد کلاف گرم در شرکت فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا، برنامه‌ريزي شده که مويد رشد 2 درصدي است.
بخشيان اضافه کرد: همچنين توليد يک‌ ميليون و580 هزار تن محصولات سرد و پوشش‌دار در دستور کار شرکت فولاد مبارکه است که از رشد 2 درصدي نسبت‌ به مدت مشابه سال 97 حکايت دارد.
مجتمع فولاد مبارکه واقع در 75 کيلومتري جنوب غرب اصفهان داراي 35 کيلومترمربع وسعت و 17 کيلومتر مربع سالن توليد است.
اين مجتمع، بزرگترين واحد صنعتي توليد ورق هاي فولادي در ايران است و سالانه 7.2 ميليون تن فولاد خام توليد مي کند.
6027/7150
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

سجاد خراسانی سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر، توفیق بزرگی نصیب تعداد ۷۵ نفر از کارکنان مجموعه فولاد اکسین خوزستان شد که به نیابت از همه کارگران این شرکت در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

او افزود: رهبر انقلاب اسلامی در سالهای اخیر تاکید ویژه ای بر موضوع جهش تولید و توجه به کارگران داشته اند و از کارگردان عرصه تولید به عنوان جهادگران خط مقدم جنگ اقتصادی یاد کرده اند.

سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان می‌گوید: رهبری انقلاب همواره از تولید داخل حمایت کرده اند و حضور تعدادی از کارگران مجموعه فولاد اکسین در دیدار با ایشان، یقیناً روحیه آنها را برای پیشبرد هرچه بهتر منویات رهبری در تحقق شعار سال بالا ببرد.

آقای خراسانی یادآرو شد: عملکرد موفق فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی امسال که منجر به ثبت رکوردهای خوبی در حوزه تولید و صادرات شده بود، باعث شد تعدادی از کارگران و متخصصان این شرکت به دیدار با رهبر انقلاب دعوت شوند که نشان از برجسته بودن موفقیت های اکسین در حوزه فولاد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب