Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:19:31 GMT

22 بسکتبالیست به اردوی تیم زنان دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۲۰۴۹

22 بسکتبالیست به اردوی تیم زنان دعوت شدند

تهران- ایرنا- کادرفنی تیم ملی بسکتبال زنان ایران، 22 بازیکن را به مرحله دوم اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، دومین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال زنان ایران از بیست و هفتم فروردین تا سی ام همین ماه به میزبانی سالن آزادی برگزار می شود که کادرفنی تیم ملی برای این مرحله از 22 بازیکن دعوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سحر گودرزی، عسل محسنی، زینب غفاری، آیدا گل محمدی، ترنم شاهین زاده، نیلوفر مفیدی، مسها طاهری، ناهیده اسدی، مژده نظری، عاطفه کتابدار، غزل هژبر، زهرا قیس، روژین جلفا، یاسمن محمدی، زهرا عدالت کار، سمیه ثابت زاده، لوسینه آسادوریان، ریحانه حشمتی، پیونیک آراکلیان، نسرین فلاح، نازنین خرم زاده و مطهره کشفی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.
همانطور که پیش از این «شایسته متشرعی» سرمربی تیم ملی اعلام کرده بود در این مرحله از اردوی تیم ملی بسکتبال نفرات جدیدی وارد تمرینات می شوند.
آیلین ملکیان مدیر فنی، شبنم کلاهی سرپرست، شایسته متشرعی سرمربی، شهرزاد راستکار مربی و سرور روانی پور مربی کادرفنی تیم ملی را تشکیل می دهند.
ورزشی**9219**3783**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بسكتبال زنان تيم ملي بسكتبال فدراسيون بسكتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند. سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

کد خبر 6088484 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان