Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، محمدرضا پورابراهیمی امروز در هشتاد و چهارمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: یک سری اقداماتی در سال‌های اخیر انجام شده که این اقدام می‌تواند به وضعیت اقتصاد کشور کمک کند از جمله آنها اصلاح  قانون مالیات بر ارزش افزوده است که بعد از 2.5 سال تلاش کمیسیون اقتصادی مجلس و تلاش در اتاق‌های بازرگانی اصلاح این قانون به پایان رسیده است و حدود یک ماه قبل از پایان سال 97 چاپ و به صحن مجلس رفت و ظرف یک تا دو هفته آینده در صحن مجلس مطرح خواهد شد که اگر این قانون نهایی شود، بخش عمده‌ای از مشکلات مربوط به تولید که به واسطه مالیات بر ارزش افزوده که به باید به مصرف اصابت می‌کرد، به تولید اصابت کرده بود، برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح ساختار در حوزه نظام پولی کشور اقدام دیگری است، بسیاری از چالش‌های تولید به دلیل سیاست‌های مسائل ارزی و بازار پول است ، اصلاح قانون بانک مرکزی بعد از 5 دهه در اقتصاد ایران تمام شده و گزارش نهایی آن آمده است . 

وی اظهار داشت: روح حاکم بر این قانون استقلال بانک مرکزی است و این موضوع چالش اصلی ما بوده است، استقلال بانک مرکزی یکی از موضوعات مهم ما در این قانون است و بعد از اصلاح خود بانک مرکزی از اهداف ما است که اگر این هم در نیمه اول امسال تصویب شود، موضوع خوبی برای فعالیت‌های اقتصادی خواهد بود. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم

به گزارش تابناک اقتصادی؛ مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس‌کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

انتقادی که با پاسخ سریع از سوی بانک مرکزی همراه شد؛ قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در گفت‌وگو با تسنیم و در واکنش به اظهارات اخیر میرسلیم گفت: عقل سلیم حکم می‌کند انسان قبل از گفتار و نوشتار، کمی فکر کند!

 

دیگر خبرها

  • اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشا و درس‌آموز است
  • جوانان و نوجوانان اندیشه شهید مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند