Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مجید جودی مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: کمک‌های بلاعوض به ۲۰۰۰ واحد خسارت دیده از سیل لرستان تا پایان هفته پرداخت می‌شود.

مجید جودی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد ارزیابی واحدهای خسارت دیده از سیل انجام شده است، اظهار داشت: ۳۰ درصد واحدهایی که ارزیابی شده وارد سامانه شده اند و صحت مالکیت آنها تأیید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گروه بندی واحدها در فرم‌های ارزیابی مشخص شده است و می‌دانیم چه واحدی احداثی و یا تخریبی است، تصریح کرد: باید حریم رودخانه‌ها مشخص شود تا زمین مورد نیاز برای ساخت واحدهای تخریبی اختصاص یابد.

مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با تاکید بر اینکه الان کمک بلاعوض به مبلغ ۵ میلیارد به حساب استان ریخته ایم و آمادگی داریم هرچقدر دیگر نیاز است واریز کنیم، افزود: کمک‌های بلاعوض معیشتی و تعمیری را آمادگی پرداخت داریم.

جودی با اشاره به اینکه صدور پروانه ساخت و ساز مسکن سیل زدگان رایگان است و بعداً پول آنها از سوی دولت به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز می‌شود، یادآور شد: نظارت و طراحی واحدها هم رایگان است.

وی خاطرنشان کرد: تعهد شده است که کمک بلاعوض برای اسباب خانه و تعمیر منزل بالغ بر دو هزار واحد را تا روز پنجشنبه پرداخت کنیم.

در این جلسه مصوب شد که بنیاد مسکن مقدمات کار صدور پروانه مسکن را آماده کند و دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در همان روز بدون تأخیر پروانه را صادر کنند.

همچنین پیرامون تعیین خط بستر رودخانه نیز امور آب با شهرداری‌ها در جلسه‌ای موضوع را بررسی و تصمیم گیری کنند و تا فردا به دستگاه‌ها ابلاغ شود.

انتهای پیام/ب

کمک بلاعوض به ۲۰۰۰ واحد خسارت دیده از سیل لرستان پرداخت می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در اطلاعیه‌ی فرمانداری یزد آمده؛

با توجه به بارندگی‌های اخیر و بروز خسارت احتمالی ناشی از بارندگی و سیلاب، شهروندان شهرستان یزد جهت اعزام ارزیاب با شماره ۳۷۲۳۸۷۵۰ داخلی ۱ تماس حاصل بگیرند.
سایر شهرستان‌ها نیز از طریق بنیاد مسکن شهرستان و روستاییان نیز از طریق دهیار روستا جهت حضور تیم ارزیاب پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند