Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون نیروی انسانی سپاه از کمک داوطلبانه چهل میلیارد ریالی کارکنان رسمی و وظیفه سپاه از محل حقوق فروردین ماه خود به هموطنان سیل زده کشور به دعوت فرمانده کل سپاه خبر داد.

در پی حادثه سیل‌های ویرانگر اخیر و آسیب‌ها و خسارت‌های فراوان به هموطنان عزیز سیل زده کشورمان، کارکنان رسمی و وظیفه سپاه در پاسخ پیامکی به دعوت سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لبیک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سرتیپ پاسدار احمد کریمی معاون نیروی انسانی سپاه با اعلام این خبر گفت: پس از وقوع حادثه سیل و آغاز عملیات امداد و خدمت رسانی به سیل زدگان کشورمان، با توجه به ابعاد گسترده خسارت‌ها و آسیب‌ها و ضرورت گسیل کمک‌های مردمی در این راستا؛ حسب دعوت فرمانده کل سپاه از کارکنان این نهاد برای کمک داوطلبانه به این عزیزان با اختصاص بخشی از حقوق خود، پیامکی به آحاد کارکنان ارسال گردید.

وی افزود: متعاقبا کارکنان رسمی و وظیفه سپاه در پاسخ به این دعوت مبلغ چهل میلیارد ریال از محل حقوق فروردین ماه ۹۸ خود به هموطنان عزیز سیل زده کشورمان کمک کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیل لرستان سیل گلستان سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان عسلویه گفت: برای اولین بار یک شهید از شهرستان عسلویه در سال ۱۴۰۳ به‌عنوان شهید شاخص استان بوشهر معرفی شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ‌ پاسدار اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان عسلویه بعد از ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران با موضوع معرفی شهید شاخص سال ۱۴۰۳ استان بوشهر گفت: سال گذشته در گفتگو با خانواده و همرزمان شهید فرهنگی قنبر قنبری توانستیم مستندات کاملی از سیره زندگی این معلم جوان را آماده و نظر مثبت کمیته معرفی شهید شاخص استان بوشهر را جلب کنیم تا برای اولین بار یک شهید از شهرستان عسلویه در سال ۱۴۰۳ به‌عنوان شهید شاخص استان بوشهر معرفی شود.

فرمانده سپاه عسلویه افزود: شهید قنبری از دانش‌آموزان شاخص این شهرستان در رشته علوم تجربی بود که در همان دوران دانش‌آموزی به فعالیت‌های فرهنگی و کتاب‌خوانی اهمیت ویژه‌ای نشان می‌داد.

وی گفت: شهید قنبر قنبری با شروع جنگ تحمیلی و از ۱۸ مهرماه ۱۳۶۳ تا چهارم دی‌ماه ۱۳۶۴ که اندکی پس از ازدواجش در عملیات کربلای ۴ در جزیره مینو آسمانی شد، بار‌ها در دفاع مقدس شرکت فعال داشت و پیکرش چهل روز بعد از شهادت به بیدخون بازگشت و در گلزار شهدا این شهر آرام گرفت.

سرهنگ‌ پاسدار تاجیک ادامه داد: چهار کمیته فرهنگی‌هنری، علمی‌پژوهشی، پشتیبانی و رسانه و فضای مجازی برای معرفی این شهید به هم‌استانی‌ها تشکیل شده است که نشست‌های جداگانه و تخصصی خواهند داشت و برنامه‌های متعددی با استفاده از ظرفیت‌های مناسبتی، یادواره‌های شهدا و رسانه‌های شهرستان و استان با هدف معرفی این معلم شهید در طول سال برگزار می‌کنند.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه در هفته بزرگداشت مقام معلم هستیم و شهید شاخص استان بوشهر در این سال هم معلم بودند، همایش ویژه‌ای با حضور جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و همرزمان آن شهید، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بیدخون زادگاه این شهید برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه عسلویه همچنین از رونمایی تصویر این شهید شاخص در این همایش خبر داد و اظهار داشت: عسلویه ظرفیت مناسبی دارد تا این شهید و حتی شهرستان را به همه کشور معرفی کنیم و فرهنگ شهادت را به نسل نوجوان و جوان، به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان تزریق کنیم.

دیگر خبرها

  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • «مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • خمس و زکات در عین وجوب یک امر داوطلبانه است
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس