Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: تاکنون بیش از 3000 کیلومتراز متصرفات حاشیه رودخانه ها و مسیل های استان آزاد سازی شده است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی کیومرث دانشجو در حلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم افزود: در بارشهای اول سال با مدیریت خوب استانداری و شورای مدیریت بحران وهمکاری تمامی دستگاهها ، ارگانهای اجرایی و نظامی در مدت 10 روز بیش از 74 کیلومتراز رودخانه ها و مسیل ها لایروبی انجام گرفت که در کنترل سیلاب ها و جلوگیری از وقوع بحران تاثیربسزایی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 3028 کیلومتراز متصرفات حاشیه رودخانه ها و مسیل های استان آزاد سازی شده است افزود: در سال 97 بیش از 60 کیلومتر به میزان 131 هکتار از مجموع تصرفات انجام گرفته در محدوده حریم رودخانه ها آزاد سازی شده است.
حاتمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی نیز دراین جلسه با اشاره به مصوبات جلسات گذشته شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در خصوص آزادسازی تصرفات غیرقانونی در حریم و بستر رودخانه های استان گفت: باید با استفاده از در شرایط کنونی که افکار عمومی در ارتباط با سیلاب های اخیر و عوامل بحران ساز درگیر بوده و آمادگی لازم در جامعه ایجاد شده با استفاده از مشارکت عمومی و اقدام به موقع دستگاههای مسئول درشناسایی حدود حریم و بستر رودخانه ها و آزادسازی تصرفات غیرقانونی تسریع گردد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی پیشگیری از وقوع جرم جامعه مدیریت بحران رودخانه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران و سیلابی شدن شهر دیزج دیز + فیلم

چند روزی است برخی از شهرها و روستاهای کشورمان بر اثر بارش شدید باران سیلابی شده است. شهر دیزج دیز از توابع شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی نیز با بارش شدید باران همراه شد به طوری که رودخانه طغیان کرده و سیلابی شدند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم لحظه وقوع سیلاب را به نمایش گذاشت و از مسئولان درخواست ایجاد دیوار ساحلی برای رودخانه های این شهر را کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده در بیش از ۱۵ استان کشور
  • هشدار هواشناسی برای ۱۸ استان/ تشدید بارش و احتمال وقوع سیلاب
  • هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی
  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • شهروندان از تردد و توقف در حریم رودخانه ها خودداری کنند
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌ غربی ادامه دارد
  • بارش شدید باران و سیلابی شدن شهر دیزج دیز + فیلم
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند