Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - مشاور وزير نيرو در امور بين‌الملل با اشاره به نشست امروز هياتي از بخش آب اتحاديه اروپا با مسئولان حوزه آب و بين‌الملل وزارت نيرو گفت: اين جلسه براي بررسي را‌هکارهاي همکاري دو طرف و نحوه تخصيص کمک‌هاي اتحاديه اروپا به پروژه‌هاي حوزه آب ايران برگزار شد.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني وزارت نيرو، « فرهاد يزدان ‌دوست» افزود: پيرو توافق‌هاي سال گذشته وزارت نيرو با بخش آب اين اتحاديه به منظور همکاري طرفين در حوزه مديريت منابع آب کشورمان اين نشست برگزار شد تا نحوه تخصيص کمک‌هاي اتحاديه اروپا به پروژه‌هاي حوزه آب ايران مورد بررسي قرار گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: در اين جلسه پس از اطلاع هيات اروپايي از اولويت‌ها و چالش‌هاي آبي ايران توافق شد تا هيات کارشناسي اتحاديه اروپا ظرف دو ماه آينده ضمن سفر به ايران مذاکرات دقيق‌تري را با کارشناسان ايراني حوزه آب براي عملياتي کردن توافقات انجام شده در دستور کار قرار دهند.
مشاور وزير نيرو در امور بين‌الملل تاکيد کرد: تمرکز وزارت نيرو بررسي و حل چالش‌هاي بخش آب و انرژي در کشور همگام با پيشرفت‌هاي جهاني است.
شبک**1108**1392
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسید

به گزارش خبرنگار مهر، بررسی آخرین آمار رسمی شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهد که ذخیره سد مخزنی زاینده‌رود تا ۱۶ اردیبهشت ماه به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسیده است.

در حال حاضر میزان پرشدگی سد زاینده رود ۳۲ درصد اعلام شده است.

براساس آمار شرکت مدیریت منابع آب ایران، ذخیره کنونی سد زاینده‌رود نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد کاهش یافته است.

همچنین بنا بر آمار سازمان هواشناسی میانگین بارش‌ها در کوهرنگ سرشاخه اصلی حوضه آبریز زاینده‌رود از ابتدای سال آبی (یکم مهر ۱۴۰۲) تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، یک‌هزار و ۸۲ میلیمتر اعلام شده و ارتفاع برفی گزارش نشده است.

سد زاینده‌رود به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین سدهای مرکز کشور و تأمین‌کننده آب شرب، محیط‌زیست، کشاورزی و صنعت در منطقه مرکزی ایران با ظرفیت افزون بر ۱.۲ میلیارد مترمکعب در سال ۱۳۴۹ بهره‌برداری شد، این سد قوسی شکل در ۱۱۰ کیلومتری غرب اصفهان در شهرستان چادگان قرار دارد.

کد خبر 6097746

دیگر خبرها

  • راهپیمایی کارکنان نهادهای اروپایی در حمایت از فلسطین
  • منابع بودجه‌ای برای مدیریت حوضه آبریز تالاب انزلی کافی نیست
  • حضور فعال معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت در نمایشگاه بیست‌وهشتم نفت
  • تامین ۱۰ قلم داروهای راهبردی مورد نیاز زیمبابوه به کمک ایران
  • حوزه و دانشگاه دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل
  • درس‌های خانم دیپلمات؛ هیچ‌تضمینی وجود ندارد!
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسید