Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:10:10 GMT

بارندگی مدارس زابل را فردا تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۴۳۹۹

بارندگی مدارس زابل را فردا تعطیل کرد

زاهدان- ایرنا- فرماندار شهرستان ویژه زابل در شمال سیستان و بلوجستان و رئیس ستاد مدیریت بحران این شهرستان گفت: مدارس این شهرستان و ناحیه بنجار در تمامی مقاطع در دو نوبت صبح و عصر فردا /سه شنبه/ به دلیل آبگرفتگی معابر و مشکلات ناشی از آن تعطیل اعلام شد.

غلامرضا گنجی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به بارندگی چند روز اخیر و آورد رودخانه هیرمند شاهد ورود آب به منطقه سیستان هستیم که برنامه ریزی های لازم برای مقابله با هرگونه مشکلات احتمالی پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل ادامه داد: هم اینک سه مسیر ارتباطی هیرمند- بی بی دوست، بنجار- روستای سنجرانی و سفید آبه به میل نادر در شمال این استان به دلیل طغیان رودخانه های محلی بسته است.
فرماندار زابل گفت: تلاش راهداران برای بازگشایی مسیرها ادامه دارد.
7316 **6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل98 تعطيلي مدارس زابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروی غیر مجاز به مقصد نرسید

  سرهنگ حمید نوری  اظهار داشت: مأموران پلیس اماکن شهرستان زابل با اشراف اطلاعاتی از انتقال محموله داروی غیر مجاز دریکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

  وی افزود: مأموران محل تردد خودروی متهم را در یکی از خیابان‌های سطح شهرستان شناسایی در بازرسی از آن ۴۱ هزار انواع قرص غیر مجاز کشف کردند. 

  فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله غیر مجاز را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
     

 @police_svb

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آیا فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برای کارگران تعطیل است؟
  • شادی سیستانی ها ٰ؛ آب هیرمند سیستان را اینگونه زیبا کرد | تصاویر
  • (تصاویر) بارندگی‌های افغانستان دشت خشکیده سیستان را زنده کرد
  • کشف تاریخ ۴۵۰۰ ساله در زابل
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • افغانستان حقابه را می دهد؟
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل