Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مرادپور شامگاه دوشنبه در ستاد مدیریت بحران لرستان با اشاره به اینکه مردم آسیب زیادی از سیل دیدند و به زیرساخت‌ها هم خیلی خسارت وارد شد، اظهار داشت: ‬کل استان درگیر سیلاب بوده است اما پلدختر که خروجی سیل است بیش از دیگر شهرهای استان خسارت دید.

وی با بیان اینکه خسارت‌ها بیش از چیزی است که تصور می‌شود، تصریح کرد: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون سیل و رانش زمین در استان داریم و خسارت به زیرساخت‌ها و راه‌ها، شبکه‌های ارتباطی، آب، برق و گاز و… بسیار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه امروز خوشبختانه بخشی از خانه‌ها تمیز شده‌اند، افزود: کارگروه فنی قرار است تشکیل شود و استحکام خانه‌های درگیر در سیلاب را تعیین کند.

مرادپور با بیان اینکه کار را با تعمیرات جزئی مسکن‌های مقاوم باید شروع کنیم و به موازات آن برای تعدادی که واقعاً باید جابه جا شوند برنامه ریزی تهیه زمین داشته باشیم، تصریح کرد: به جز خانه‌های کاملاً تخریبی بقیه منازل را تمیز کرده‌اند مردم در خانه‌های خود مستقر شده و زندگی به شهر برگشته است.

وی خاطرنشان کرد: از همه نیروهای مردمی و جهادی، سپاه، ارتش و هلال احمر که برای پاکسازی منازل مردم و معابر شهری کمک می‌کنند تشکر می‌کنیم.

کد خبر 4592057

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری لرستان پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش

سرهنگ "محمد رستمی"گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حریق یک باب مغازه در یکی از محلات شهرستان تالش، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه با حضور پلیس و عوامل امدادی در محل مورد نظر و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، این مغازه به علت نامعلومی دچار حریق شده است، افزود: حریق به طور کامل مهار شد و خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان تالش در پایان خاطرنشان کرد: علت آتش‌سوزی و میزان دقیق خسارت وارده توسط کارشناسان در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • خسارت ۸۳ میلیارد تومانی سیل به سازه‌های آبخیزداری زیرکوه
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • هشدار نارنجی به کشاورزان در پی بارش تگرگ/ ۱۶ استان درگیر بارش
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله