Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:07:35 GMT

بشار رسن از پرسپولیس به قطر می‌رود!

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۴۹۶۰

بشار رسن از پرسپولیس به قطر می‌رود!

رسانه قطری الکاس اعلام کرد ملی‌پوش عراقی پرسپولیس درآستانه پیوستن به یک باشگاه قطری است.

به گزارش "ورزش سه"، بشار رسن که سومین سال حضور در پرسپولیس را پشت سر می‌گذارد و یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم به شمار می‌رود، در فاصله پنج هفته تا پایان لیگ برتر شایعاتی مبنی بر پایان کارش با این باشگاه مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به اینکه قرارداد بشار رسن با پرسپولیس در پایان لیگ هجدهم به پایان می ‌رسید، اوایل اسفند ماه ۹۷ مسوولان این باشگاه برای تمدید قرارداد با این هافبک عراقی وارد مذاکره شدند و یک شب قبل از بازی لیگ برتری با صنعت نفت آبادان قرارداد او را به مدت دو فصل دیگر امضا کردند.

 

در حالی که گفته می‌شد قرارداد بشار رسن با پرسپولیس تا سال ۱۴۰۰ تمدید شده و هافبک مورد علاقه برانکو دو فصل دیگر در جمع سرخ‌پوشان خواهد ماند، اما دقایقی قبل توییتر الکاس قطر که از جمله رسانه‌های معتبر این کشور محسوب می‌شود، در توییتی عجیب عنوان کرد بشار رسن در آستانه پیوستن به یک باشگاه قطری قرار دارد.

 

 

طبق گفته مسوولان باشگاه پرسپولیس بشار رسن دو فصل دیگر قراردادش با پرسپولیس را در هشتم اسفندماه ۹۷ تمدید کرده، اما حالا با بحثی که توسط توییتر الکاس قطر به میان آمده، مشخص نیست آیا بندهایی در قرارداد بشار رسن وجود دارد که اجازه جدایی به او در پایان فصل را می‌دهد یا این خبر درست نیست، و یا اینکه باشگاه قطری حاضر به پرداخت مبلغ رضایت‌نامه هافبک ملی پوش عراقی خواهد تا رضایت او را از پرسپولیس بگیرد.

 

بشار رسن که طی سالیان اخیر یکی از مهره‌های با کیفیت و تاثیرگذار پرسپولیس بوده و در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر بازی‌های کم‌نوسانی داشته، همواره یکی از مهره‌های مورد اعتماد برانکو بوده که به مرور زمان توانسته جایگاه ثابتی در این تیم پیدا کند ولی حالا باید دید او موضوع جدایی او از پرسپولیس چقدر صحت دارد.

قطر پرسپولیس تهران الریان بشار رسن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر پرسپولیس تهران الریان بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود