Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علیرضا سیلمی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست عصر دیروز این کمیسیون، گفت: در این جلسه طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان که به عنوان کمیسیون فرعی به کمیسیون آموزش ارجاع شده بود، مصوب شد.

وی از تصویب طرح حمایت و تشویق مطلعین مفاسداداری و  اقتصادی در این کمیسیون به عنوان کمیسیون فرعی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم محلات در مجلس با اعلام اینکه طرح مبارزه با تبعیض نژادی، تنفر قومی و مذهبی نیز در جلسه عصر امروز کمیسیون بررسی و رد شد، افزود:این طرح به دلیل اینکه مغایر با قانون اساسی بود پس از اظهار نظر موافقان و مخالفان مصوب نشد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد:طرح حمایت از سیل‌زدگان اخیر نیز در جلسه کمیسیون بررسی و قرار شد تا کمیته‌ای برای بررسی آن تشکیل و پس از کارشناسی گزارشی به کمیسیون ارائه کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آموزش و تحقیقات مجلس قانون اساسی کمیسیون آموزش و تحقیقات کارشناسی شورای اسلامی نماینده مردم هیئت رئیسه مجلس کمیسیون آموزش مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس و در جریان رسیدگی به جدول شماره ۷ گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاست‌گذار در سال ۱۴۰۳» پس از اعمال اصلاحاتی، با تصویب این جدول موافقت کردند.

همچنین در ادامه جلسه، جدول شماره (۱-۷) این لایحه با عنوان «اعتبارات ردیف‌های متفرقه منتقل شده به جدول شماره (۷) دستگاه‌های اجرایی» تصویب شد.

کد خبر 6091887 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری