Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا «دویچه بانک» آلمان و چند بانک دیگر را برای ارائه اطلاعات درباره مسائل مالی دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور و روابط آنها با روسیه، به کنگره فراخواندند.

به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از نیویورک تایمز، منابع آگاه اعلام کردند که این احضاریه ها را کمیته های اطلاعاتی و خدمات مالی مجلس نمایندگان صادر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اقدام بیانگر تازه ترین تلاش دموکرات های کنگره برای بررسی مسائل مالی ترامپ است. پیش تر یکی از کمیته های مجلس نمایندگان خواستار دریافت و بررسی بخشی از اظهارنامه های مالیاتی ترامپ شده بود؛ اقدامی که کاخ سفید به شدت با آن مخالفت کرده است.
گفته می شود که ترامپ طی چندین سال بیش از دو میلیارد دلار از 'دویچه بانک' دریافت کرده است. «کری مک هیو» سخنگوی دویچه بانک گفته که این بانک درحال «گفت وگویی سازنده» با کمیته های مجلس نمایندگان است.
سیتی گروپ، جی پی مورگان چیس و بانک آمریکا دیگر بانک هایی هستند که برای آنها احضاریه صادر شده است. کنگره طی ماه های گذشته درحال بررسی صدور احضاریه برای این بانک و مذاکره با وکلای آنها بوده است.
شبک**9423**1392

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي دويچه بانك ترامپ كنگره آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استولتنبرگ: وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، دبیر کل ناتو اذعان کرد کشورهای عضو این پیمان به وعده های خود در قبال اوکراین عمل نکردند.

«ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو اعلام کرد که حمایت ناکافی غرب از اوکراین دلیل پیشرفت روسیه در میدان نبرد است، اما کمک‌های نظامی بیشتری به کی‌یف در راه است.

دبیر کل ناتو با اشاره به وخامت اوضاع کیف در درگیری با مسکو، گفت که اوکراین محل محک اعضای ناتو است.

استولتنبرگ گفت: ما باید صادق باشیم. واقعیت این است که در ماه‌های اخیر، متحدان ناتو حمایتی را که ما قول داده‌ایم ارائه نکرده‌اند.

دبیر کل ناتو یادآور شد که آمریکا نتوانست به توافق بر یک بسته برسد و در اروپا، تحویل مهمات بسیار پایین‌تر از سطحی است که ما گفته‌ایم ارائه خواهیم کرد.

روز چهارشنبه، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا بسته کمکی ۶۱ میلیارد دلاری به اوکراین را پس از بن بست طولانی میان دموکرات ها و جمهوری خواهان در کنگره امضا کرد. این بسته مدتها به دلیل اختلافات در کنگره آمریکا مسدود مانده بود.

کد خبر 6089189

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • استولتنبرگ: وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • منتظر برنامۀ بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • قالیباف: اگر بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه خود را ارائه خواهد کرد
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • قالیباف: بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • قالیباف: منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم