Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرجلیلی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ از پایان آماده باش نیرو‌های امدادی خبر داد و گفت: ۲۸ اکیپ برآورد خسارت به مناطق اعزام خواهند شد.


وی افزود: روستا‌های تخلیه شده هم با توجه به اینکه هنوز روان آب‌ها جاری هستند و احتمال خطر هست طی امروز و فردا به خانه‌های خود باز می‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میرجلیلی گفت: براثر بارش‌های اخیر بیش از ۵۰۰ امداد رسانی و اسکان هزارو ۲۰۰ نفر در خراسان جنوبی نفر افراد گرفتار در سیلاب رهاسازی و ۷۲۰ نفر از افراد در راه مانده در حسینیه ها، مساجد و بقاع متبرکه اسکان داده شدند.


وی افزود: از جمعه گذشته ۳۰۲ تیم امدادی و عملیاتی در سطح استان در حال آماده باش قرار داشتند.
انتهای پیام/ب


سیل در خراسان جنوبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا پس از پایان لالیگا به دنبال یک بازی دوستانه برای درآمدزایی بود و امروز اعلام شد که در سئول بازی خواهد کرد. 

این بازی بین 27 می و 1 ژوئن (هفتم تا یازدهم خرداد) برگزار می‌شود. مقطعی که تیم‌های حاضر در یورو 2024 تمرینات آماده‌سازی خود را شروع خواهند کرد.

به این ترتیب بارسا توانست قرارداد یک بازی دوستانه برای کسب درآمد را با موفقیت ببندد. در پایان نیم فصل اول نیز بارسا راهی آمریکا شد تا برابر یک تیم مکزیکی قرار بگیرد و هدف چیزی جز کسب درآمد نبود.
بارسا پیش از این در آسیا برابر ویسل کوبه ژاپن نیز به میدان رفته بود و حالا بار دیگر به شرق دور خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر