Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@01:34:10 GMT

رونمایی از پوستر رسمی جشنواره فیلم کن/ عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۵۷۸۱

پوستر رسمی هفتاد و دومین دومین دوره جشنواره فیلم کن عنوان «آنیس، در نور درخشان خورشید» یاد این سینماگر نامدار فرانسوی را که در شکل‌گیری موج نوی سینمای فرانسه نقشی مهم داشت گرامی داشته است.

در این پوستر واردا در زمانی که ۲۶ سال داشت در حالی تصویر شده که روی شانه‌های تکنسین فیلمبرداری نخستین فیلمش «نقطه کوتاه» قرار داد و در حالی کارگردانی فیلم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در طول سال‌های کاری واردا ۱۳ فیلم از وی در جشنواره کن به نمایش درآمد و جوایز متعددی کسب کرد. وی سال ۲۰۰۵ عضو هیأت داوران جشنواره کن و در سال ۲۰۱۳ نیز رئیس داوران جایزه دوربین طلای کن بود.

در سال ۲۰۱۵ جایزه نخل طلای افتخاری کن به عنوان نخستین زنی که این جایزه را دریافت می‌کند، نیز به وی اهدا شد.

این کارگردان نامدار به تازگی در ۹۰ سالگی درگذشت.

هفتاد و دومین جشنواره فیلم کن از ۱۴ تا ۲۵ ماه می (۲۴ اردیبهشت تا ۴ خرداد) به ریاست الخاندرو گونزالس ایناریتو در بخش داوری اصلی برگزار می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جشنواره فیلم کن فرانسه درآمد دوربین جشنواره فیلم جشنواره فیلم کن سینمای جهان جشنواره کن 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد

برای نخستین بار ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، ۵۰ اثر گرافیکی و پوستر طراحی شده در رویداد ملی افول ابرهه، امروز پنجم اردیبهشت با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، امام جمعه طبس، همسر شهید منتظر قائم، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد شکر واقع در صحرای طبس رونمایی شد.

به گزارش ایمنا، این آثار در قالب‌های پوستر، تصویرسازی، موشن گرافی و کاریکاتور با محوریت شکست آمریکا در طبس از سوی گرافیست‌های سراسر کشور هم‌زمان با رویداد ملی افول ابرهه پنجم تا هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲ تولید شده است.

کد خبر 747578

دیگر خبرها

  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه