Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در نشست صمیمی ابتدای سال مسئولان اداره کل ورزش و جوانان با هیئت های ورزشی با اشاره به دستاوردهای ورزش البرز در سال 97 اظهار کرد: در سال ۹۷ با همت شما هیئتها و در رشدی محسوس و بی سابقه توانستیم ۲۳۶۸ مدال کسب کنیم و ۲۳۹ میزبانی داشته باشیم که این در تاریخ ورزش البرز بی نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این موفقیت ها را حاصل تلاش هیئتهای ورزشی دانست و افزود: سال گذشته سال خوبی برای ورزش استان بود و همه تلاش ویژه ای داشتند.

غفرانی با بیان این که " وفاق ایجاد شده بین هیئت های ورزشی رمز موفقیت ورزش البرز است " گفت: علیرغم کمبود زیر ساختها، از تمام امکانات، پتانسیل و مکان های اقامتی موجود استفاده کردیم و وفاق بزرگی در بین هیئتها اتفاق افتاد موجب رسیدن به موفقیت های بزرگ شد.

وی با تاکید بر این که " در ۳ سال گذشته ثابت کردیم که ما می توانیم " : برگزاری میزبانی های بزرگ موجب رسیدن ورزشکاران البرز به تیم ملی می شود و این مهم به خوبی در هیئتهای ورزشی البرز قابل مشاهده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به اهمیت سال 98 عنوان کرد: سال 98، سال ماقبل المپیک 2020 است که می تواند برای تمامی رشته های المپیکی البرز و ورزشکاران ملی پوش استان سرنوشت ساز باشد.

وی با بیان این که " سال 98، سال تحقق اهداف بزرگتری در ورزش البرز است " گفت: در سال پیش رو می بایست هم تلاش مان مضاعف شود تا دستاوردهای سالهای اخیر رشد قابل ملاحظه ای پیدا کند.

غفرانی با اشاره به امکانات خدادادی و طبیعی موجود در البرز، خاطرنشان کرد: در ست است که استان ما از لحاظ سرانه ورزشی و زیرساختها مشکلات و کمبودهای فراوانی دارد، اما برای بعضی از رشته ها مانند قایقرانی، ورزش های هوایی، کوهنوردی و ... منابع و امکانات خدادادی و طبیعی موجود است که می بایست به بهترین شکل بهره برداری شود.

وی اضافه کرد: ما در استان بی نظیری زندگی می کنیم که همزمان در منطقه ای مانند دیزین برف و در منطقه ای مانند اشتهارد کویر داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: برای این که عملکرد و مو فقیت های هیئتهای ورزشی بازتاب مناسب پیدا کرده و به جامعه معرفی شود می بایست تمام هیئت ها روابط عمومی پویا داشته و به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

وی تقویت هیئتهای شهرستانی را موضوعی با اهمیت ارزیابی کرد و گفت: هر چه سریعتر با فدراسیون های مروطه تان نشستی برگزار کرده و برنامه های سال پیش رو را مشخص کنید تا بتوانیم بر اساس آن اقدامات مورد نظر را انجام دهیم.

غفرانی ضمن ابراز امیدواری نسبت به پربار بودن سال 98 برای ورزش استان البرز عنوان کرد: از هیئتهای ورزشی استان انتظار داریم با واحدهای ستادی مرتبط اداره کل ارتباط بیشتری داشته باشند چرا که من و همکارانم در تمامی اوقات روز در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

وی خواستار تلاش بیشتر هیئتهای ورزشی برای جذب بخش خصوصی و اسپانسر شد و تصریح کرد: از تمام هیئت ها می خواهیم تا نسبت به عملکرد، کارهای انجام گرفته، نقاط ضعف و قوت برنامه ها و ... تحلیل و بررسی داشته باشند تا با کمک و همفکری همدیگر موجبات توسعه و پیشرفت ورزش استان را بیش از پیش فراهم کنیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز المپیک رشد ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است

رئیس اداره تعاون کاشان ضمن اشاره به هفته کارگر گفت: بخش تعاون در کاشان موفق عمل نشده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حسن اربابی ظهر امروز در مصلی بقیه‌الاعظم کاشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای کارگر اظهار داشت: کارگران با کمترین توقع بیشترین ثمره را برای جامعه دارند در حالی که ارزش کارگر در بیانات و روایات ائمه معصومین(ع) و پیامبر اکرم(ص) مشاهده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه 9 جزء از 10 جزء دین کار است، افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه‌ای به قصر کارگر دارند و در فرمایشات اخیر خود صمیمانه از زحمات کارگران تشکر کردند و پیشرفت جامعه را مرهون تلاش کارگران می‌دانند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان مقام معظم رهبری عمل کارگران را در خدمت فرد و جامعه قلمداد کردند و ابراز داشت: یکی از جنگ‌های دشمن علیه نظام جنگ اقتصادی است در حالی که 70 درصد از جامعه کاشان قشر کارگری، کارفرمایی و صنعت تشکیل داده است.

وی با بیان اینکه پایین‌ترین نرخ بیکاری را در شهرستان کاشان شاهد هستیم، گفت: عدم تبیین درست مقام کارگر یکی از نقاط است؛ نگاه اسلام به کارگر تبیین نگاه سرمایه‌ای است و همه جوامع اگرچه ممکن است که برای کارگران مراسم بگیرند اما نگاه سایر جوامع یک نگاه سرمایه‌ای نیست.

اربابی ضمن تقدیر از دستگاه‌های مختلف در برگزاری ویزه‌برنامه‌های هفته کارگر تصریح کرد: سال جدید سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و کارگران نقش موثری در تحقق شعار سال دارند اما چندین موضوع در شعار باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشیم و یکی از آن بحث تعاونی‌ها است.

وی تاکید کرد: متاسفانه در بخش تعاون کاشان آنچنان که شایسته است، موفق نبودیم و لازم است در راستای رونق فرهنگ ایجاد تعاونی‌ها تمام تلاش خود را به کار بگیریم و از سوی دیگر باید مشاغل خرد به ویژه کارگاه‌های مشاغل خانگی را تقویت کنیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان با بیان اینکه اختصاص تسهیلات هدفمند سبب ایجاد اشتغال پایدار می‌شود، افزود: یکی از آثار هدفمندی تسهیلات ایجاد نیروگاه خورشیدی با اختصاص تسهیلات به شهروندان بود.

وی ضمن اشاره به تنوع خدمات مختلف در دستگاه تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز داشت: کاشان در حوزه ورزش کارگری ظرفیت بالایی دارد در حالی که باید ما در حوزه سلامت جسمی و روانی نیروهای خود در منطقه کاشان تلاش کنیم و یکی از اقدامات ایجاد خانه‌های بهداشت کارگری بوده به نحوی که در حال حاضر 98 خانه بهداشت کارگری در منطقه فعال است‌.

اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است

اربابی ضمن اشاره به غفلت از ظرفیت مجموعه رفاه کارگری در کاشان گفت: با کمک خیران و کمک اداره کل تعاون زمین فوتبال هفت نفره در مجموعه رفاه کارگری افتتاح و به بهره‌‌برداری می‌رسد و لازم است در حوزه ورزش کارگری توجه بیش از پیش از سوی دستگاه‌ها و خیران صورت پذیرد.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی