Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در حاشیه بازدید دادستان عمومی و انقلاب بیرجند از مناطق مستعد وقوع سیل، دستورات لازم برای پیشگیری از سیلاب احتمالی را صادر کرد. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان خراسان جنوبی، سید حسین مقدس دادستان عمومی و انقلاب بیرجند در حاشیه بازدید از مناطق مختلف مرکز استان و مناطق مستعد وقوع سیل در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی در خصوص وقوع سیلاب در استان، در حد توان و مقدورات پشتیبان دستگاه‌های اجرایی بوده و هر جا لازم باشد دستورات قضایی را برای پیشگیری از سیلاب صادر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: برخی معابر محل تردد خودرو‌های سواری به ویژه ورودی خیابان احمدی روشن مهرشهر بیرجند به دلیل جمع شدن آب باران مشکل ایجاد شده بود که دستورات قضایی برای رفع مشکل صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند اظهار داشت: دستگاه‌های مسئول از جمله شرکت آب منطقه‌ای و شهرداری نسبت به تعیین تکلیف مسیر تا ۱۰ روز آینده اقدام کنند.

وی گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی و ورود سامانه بارش‌های رگباری به استان، با دستور قضایی هر موضوعی که ممکن است در راستای بحران سیلاب مشکل ایجاد کند با همکاری دستگاه‌های اجرایی حل و فصل می‌شود.

لازم به ذکر است: در این بازدید فرماندار، شهردار و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی حضور داشتند و دادستان بیرجند، دستورات قضایی لازم در خصوص بازگشایی مسیر رودخانه‌ها و آماده باش دستگاه‌های اجرایی صادر کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان بیرجند سیل در خراسان جنوبی شرکت آب منطقه ای هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از صدور رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی‌زاده، اظهار داشت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدیدنظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ  اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است، گفت: فرصت‌طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات