Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@00:28:06 GMT

هزینه های روز «برات» به سمت کمک به سیل زدگان هدایت شود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۷۶۱۰

هزینه های روز «برات» به سمت کمک به سیل زدگان هدایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد رضایی در ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان بیان کرد: این ستاد مصوبه ۶۰۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده که انتظار می‌رود خروجی مفید و تأثیرگذاری را داشته باشد.

وی اظهار کرد: ستاد شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی ظرفیت خوبی در اختیار داشته که باید با استفاده از آنها قدم‌هایی بزرگی در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به نامگذاری زیبای سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب با عنوان رونق تولید بیان کرد: بخش اقتصادی یکی از مهم بازوان هر نظام و حکومت است.

وی با بیان اینکه بدون اقتصاد نمی‌توان رشد کرد، افزود: دین هم با استفاده از دو عامل ثروت خدیجه (س) و شمشیر امیرالمومنین (ع) شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه رهبری سال‌ها در نامگذاری سال، در حوزه اقتصاد است، گفت: سیاه نمایی اقتصاد کشور، عامل مهمی در ناامیدی مردم است.

وی دشمن برای براندازی نظام از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، افزود: معیشت قشرهای ضعیف یکی از مشکلات پیش روی جامعه بوده که بخشی به تحریم‌ها بوده و بخشی به نقایص درونی و ضعیف‌های مدیریتی درون بر می‌گردد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: رونق تولید می‌تواند یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در حوزه اقتصاد و عاملی برای شکست تحریم‌ها باشد.

حجت‌الاسلام رضایی بیان کرد: رفع گره مشکل اقتصادی به دست خودمان بوده که می‌طلبد در این راستا با اتحاد تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه امروز گرفتار برخی از آسیب‌ها اعم از چشم و هم چشمی و رقابت در سفره سر قبرها شده‌ایم، افزود: باید هزینه‌های برات به سمت سیل زدگان هدایت شود که این امر فرهنگ سازی از سوی رسانه‌ها را می‌طلبد.

کد خبر 4591584

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد رضایی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن؛ کتاب زندگی/ قرآن، نور و رحمت و هدایت به سوی خیر و سعادت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محفلی از جنس نور که تلاوت قرآن در آن دل ها را جلا می دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قرآن؛ کتاب زندگی/ قرآن، نور و رحمت و هدایت به سوی خیر و سعادت است
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • نقدینگی‌های جامعه باید به‌سمت بخش مولد اقتصاد یعنی نفت و گاز هدایت شود