Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@17:19:00 GMT

شایعه ای که توسط سخنگوی وزارت خارجه رد شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۷۶۴۹

شایعه ای که توسط سخنگوی وزارت خارجه رد شد

سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای جهت دار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اخلال در توزیع کمک های انسانی خارجی در برخی مناطق سیل زده کشورمان را رد کرد.

به گزارش صدای ایران از ایرنا، «سید عباس موسوی» روز سه شنبه در پاسخ به ایرنا طرح شایعات و خبرسازی ها مبنی بر اخلال در توزیع کمک های انسانی خارجی در مناطق سیل زده را مغرضانه و با هدف ایجاد بدبینی و ناامیدی در جامعه دانست و افزود: کمک های خارجی که تاکنون دریافت شده با هماهنگی و نظارت کامل تیم های هلال احمر کشورمان در مناطقی که سیل به طور نسبی فروکش کرده به سرعت در اختیار مردم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: طی روزهای آتی با کاهش سطح آب در دیگر مناطق سیل زده، کمک های نمادین کشورها، طبق برنامه در این مناطق توزیع خواهد شد.

موسوی با تاکید بر اینکه کمک های انسانی خارجی نشان دهنده احساس مسئولیت، همدردی و همبستگی انسانی است، گفت: از کشورهایی که در این خصوص پیش قدم شده و کمک های خود را به ایران ارسال کرده اند، قدردانی می کنیم.
به گزارش ایرنا و به گفته رئیس جمعیت هلال احمر، تاکنون کشورهایی همچون کویت، آلمان، آذربایجان، فرانسه، پاکستان، ترکیه و ارمنستان و همچنین آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن (جائیکا) محموله کمک های بشردوستانه را برای سیل زدگان ارسال کرده اند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: وزارت خارجه شایعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات گفت‌وگوی هیئت‌های حماس و فتح در چین

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از اسپوتنیک، «لین جیان» سخنگوی وزارت خارجه چین امروز سه‌شنبه اعلام کرد که نمایندگان جنبش‌های فلسطینی فتح و حماس در پکن رایزنی کردند و بر تصمیم خود برای ادامه گفت وگو و تلاش برای وحدت نیروهای فلسطینی تاکید کردند.

وی دراین‌باره گفت: به دعوت چین، نمایندگان حماس و فتح اخیراً به پکن آمدند تا گفت‌وگوی عمیق و صریح داشته باشندو برای آشتی نیروهای فلسطین فلسطینی به گفتگوی عمیق و صریح تلاش ادامه دهند.

به گفته سخنگوی وزارت چین «دو طرف بر ادامه روند گفتگو و تلاش برای دستیابی به وحدت فلسطین در اسرع وقت توافق کردند.»

سخنگوی وزارت خارجه چین همچین گفت که دو طرف تمایل سیاسی خود را برای دستیابی به آشتی از طریق گفتگو ابراز کردند و هر دو طرف قدردانی عمیق خود را از حمایت چین از مردم فلسطین اعلام کردند.

کد خبر 848423 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه چین فلسطین - سازمان فتح فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • جزئیات گفت‌وگوی هیئت‌های حماس و فتح در چین
  • آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه