Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@00:21:19 GMT

قیمت طلا به 1286 دلار و 38 سنت کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۷۶۶۱

قیمت طلا به 1286 دلار و 38 سنت کاهش یافت

پول‌نیوز - در حالی که خوش بینی ها نسبت به مذاکرات تجاری میان آمریکا و چین موجب شده تا سرمایه گذاران به بازارهای پرریسک تر روی خوش نشان دهند، قیمت طلا امروز برای چهارمین جلسه متوالی کاهش یافت.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد کاهش به 1286 دلار و 38 سنت رسید. در جلسه قبل قیمت فلز زرد به پایین ترین رقم خود از 4 آوریل تاکنون یعنی 1281 دلار و 96 سنت رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت طلای آمریکا نیز امروز با حدود 0.2 درصد کاهش به 1289 دلار و 20 سنت رسید.

اختلافات تجاری میان آمریکا و چین و نشانه هایی از کاهش میزان سوددهی شرکت ها و سرمایه گذاری های تجاری در نقاط مختلف جهان سال گذشته تمام دارایی های پرریسک را تحت فشار قرار داده بود. انتشار آمارهای مثبت در روزهای اخیر سرمایه گذاران را مجددا خوش بین کرده است.

ارزش سهام در بازارهای بورس آسیایی پس از انتشار آمارهای ناامید کننده از سوددهی بانک ها در حوالی پایین تر از بالاترین رقم های 9 ماه اخیر در نوسان بود، اما سیگنال های مثبت اخیر در مورد اقتصاد جهانی موجب شده تا افت شاخص ها چندان قابل توجه نباشد.

استیو منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا دیروز گفت، مذاکرات تجاری با طرف چینی پیشرفت های قابل توجهی داشته است. ترامپ هم دیروز اظهار داشت، آمریکا صرف نظر از مذاکرات تجاری با چین «در هر صورت برنده خواهد شد.»

در حالی که بازارها در انتظار آمارهای پیش رو از اقتصاد اروپا و چین هستند تا شواهد بیشتری از بهبود نسبی وضعیت اقتصادی جهان به دست بیاورند، ارزش ارزهای معتبر جهانی امروز نوسان چندانی را شاهد نبود.

اما نتایج نظرسنجی رویترز نشان می دهد که رشد اقتصادی سه ماهه نخست چین احتمالا به پایین ترین رقم خود در طی دست کم 27 سال گذشته رسیده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: طلای جهانی اونس طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت انواع ارز در معاملات امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران کاهش یافت.

به گزارش تابناک اقتصادی، هر اسکناس دلار امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۴۵ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان دادوستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۴۱ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۴۱ هزار و ۳۷۷ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با کاهش ۳۱ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۲۳ تومان و حواله آن با کاهش ۱۳۹ تومانی، ۴۴ هزار و ۲۷۹ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با ۱۱ تومان کاهش قیمت به ۱۲ هزار و ۶۶ تومان رسید و حواله درهم ۱۱ هزار و ۲۶۷ تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته کاهش ۱۱ تومانی داشته است.

دیگر خبرها

  • قیمت نفت چند دلار شد؟
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • دلیل کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر چیست؟ همتی پاسخ داد
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ |برنت ۸۸ دلار و ۳۳ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت