Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@04:09:26 GMT

بازوند: رودخانه ها نباید تبدیل به کوچه و خیابان شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۷۹۸۵

بازوند: رودخانه ها نباید تبدیل به کوچه و خیابان شوند

به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند روز سه شنبه در نشست با هیئت مدیره و کارکنان شرکت آب منطقه ای کرمانشاه افزود: بارشها و سیلابهای بهاری امسال پاسخ مناسبی به منتقدین سدسازی بود که اگر بارشهای امسال با ظرفیت سدها مدیریت نمی شد، دامنه خسارات آن چند برابر می شد. جا دارد یادی کنیم از مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی که پرچمدار صنعت سدسازی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: امسال از نظر مالی، سال سختی پیش رو داریم اما انتظار داریم مدیران دستگاههای اجرایی استان نهایت توان خود را به کار گیرند که برای استان سرمایه سازی کنند. شرکت آب منطقه ای باید سعی کند در عین پایبندی به منافع ملی، سهم تخصیص آب استان را برای کمک به بخش صنعت و کشاورزی استان ارتقا دهد.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مدیرعامل آب منطقه ای فهرست جامع تخصیصهای آب استان را ارائه کند تا بتوانیم در هفته آینده با نشست با مدیران ارشد وزارت نیرو تلاش کنیم که سهم تخصیص آب استان را افزایش دهیم تا در اقتصاد و توسعه استان نقش آفرینی مناسبی داشته باشد.
بازوند در ادامه از تلاشهای مجموعه شرکت آب منطقه ای در یک سال گذشته، به ویژه در مدیریت مطلوب منابع آبی و تنظیم آبهای ورودی و خروجی سدها در سامانه بارشی اخیر قدردانی کرد.
وی اضافه کرد: مجموعه مدیران شرکت آب منطقه ای در ادوار مختلف از جمله مدیران ارزشمند استان و کشور بوده اند و از همه آنها تشکر می کنم.
استاندار کرمانشاه افزود: از زمانی که مهندس درویشی مسوولیت مدیریت شرکت آب منطقه ای را بر عهده گرفته‌اند، حرکت و جهش مطلوبی در فعالیت و برنامه های این شرکت قابل مشاهده است که در توسعه استان نقش‌آفرین خواهد بود.
وی اظهار داشت: اگرچه مجموعه مدیران استان با تمام توان در مدیریت پیش از بحران پای کار بودند، اما این مردم هوشمند، ولایتمدار و باذکاوت استان بودند که با مشارکت مطلوب خود، خطر سیل در استان را مدیریت و برطرف کردند.
بازوند همچنین گفت: «آب» سرمایه ملی ماست و باید برای حفاظت از این سرمایه هرکاری که می توانیم انجام دهیم. از راه اندازی «پژوهشگاه آب» در استان حمایت می کنیم.
نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه گفت: طرح گرمسیری می تواند طرح توسعه استان با محوریت آب باشد که این ظرفیت را دارد که منجر به اجرای پروژه های متعدد و در نتیجه ایجاد فرصتهای شغلی فراوان برای جوانان استان شود. منتها باید سازوکار مناسبی برای آن بیندیشیم.
8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آیت الله هاشمی رفسنجانی سیل صنعت وزارت نیرو هیئت مدیره 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، عابدین شیرمحمدی ظهر یکشنبه در نشست هم‌اندیشی عفاف و حجاب شرکت آب منطقه‌ای کردستان، به جایگاه متعالی و برجسته زنان در قرآن کریم اشاره و اظهار کرد: آیات متعددی در قرآن کریم از جمله آیه ۶۱ سوره آل عمران، ۳۵ سوره احزاب و ۹۷ سوره نحل به عدم تفاوت‌ها و برابری‌ها بین زنان و مردان اشاره شده است.

مدیر حراست و امور محرمانه شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان، افزود: امروز دشمن سعی در ایجاد دودستگی در جامعه مابین یک دسته کم‌حجاب و یک دسته افراد باحجاب را دارد تا بین این دو دسته اختلاف و آشوب ایجاد کند و به لطف تدابیر هوشمندانه نظام؛ تحلیل و برنامه‌ریزی آنان از بین رفت و ما باید در عین دفاع از عفاف و حجاب مانع از دودستگی شویم و این جریان را مدیریت کنیم.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف یک ارزش است؛ باید سعی نمائیم آن را به هنجار و رفتار عینی، عملی و ملموس تبدیل نمائیم.

مدیر حراست و امور محرمانه شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان، به بخشنامه‌های ابلاغی در خصوص عفاف و حجاب نیز اشاره و اظهار کرد: اجرا و پایبندی کامل به بخشنامه‌ها از زمره تعهدات مهم کلیه کارکنان این شرکت است و تفاوت‌های شغلی و کاری بین زن و مرد نباید منجر به اجرای ضعیف قوانین مربوطه گردد، چرا که صیانت از طرح نور و تبلیغ آن وظیفه همگانی برابر با وسع و شرایط هر فرد است.

کد خبر 6090999

دیگر خبرها

  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود
  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه