Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین جلسه شورای سیاستگذاری نظام سلامت الکترونیک کشور با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونین وزارت بهداشت و ارتباطات، روسای سازمان‌های بیمه سلامت و غذا و دارو و نمایندگانی از سازمان نظام پزشکی و تامین اجتماعی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست گزارشی از فعالیت های انجام شده برای پیاده سازی پرونده الکترونیک سلامت و نظام ارجاع الکترونیک در دانشگاه های علوم پزشکی کشور، نیازمندی ها و راهکارهای همکاری دو وزارتخانه بهداشت و ارتباطات بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست مدل های سامانه ها و مراکز سلامت مرتبط با نظام ارجاع الکترونیکی شامل سازمان های سرویس دهنده مرتبط با نظام ارجاع الکترونیکی و همچنین سامانه ها و مراکز سلامت مرتبط با نسخه نویسی و نسخه پیچی دارو و سازمان های مرتبط سرویس دهنده با آن بررسی شد.

بنابر اعلام وبدا، همچنین تعداد نقاط روستایی فاقد ارتباط اینترنتی در کشور که به هفت منطقه تقسیم شده مطرح و برای حل این مشکل به وزیر و معاونین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارش شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرونده الکترونیک سلامت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده (عکس)

میزان نوشت: دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نخستین جلسه دادگاه «تتلو» برگزار شد پست اینستاگرامی مادر امیر تتلو بعد از دیدار با پسرش ؛ مبارکه مبارکه ... (عکس) پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)

دیگر خبرها

  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • مصوبات کمیسیون اصل نود برای افزایش کیفیت نان
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • اتصال بیرجند و طبس به طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع
  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده (عکس)
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود