Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@02:24:38 GMT

برگزاری جشن های شعبانیه در مساجد منطقه ۱۵

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۸۱۴۵

برگزاری جشن های شعبانیه در مساجد منطقه ۱۵

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: ویژه برنامه های جشن های شعبانیه از ابتدای این ماه آغاز و تا میلاد با سعادت امام زمان (عج) ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، «اکبر مختاری» با اشاره به برنامه های مساجد این منطقه در اعیاد شعبانیه گفت: این برنامه ها در راستای پاسداشت و تکریم شعائر اسلامی و  ارتقای نشاط اجتماعی در مساجد در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ اظهارکرد: اجرای جشن های محلی در محله ها با عنوان «جشن انتظار»،برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع زندگی نامه ائمه معصومین(ع)، اجرای نمایش های میدانی در معابر و میادین اصلی و اهدای گل و شکلات به شهروندان از جمله برنامه های مساجد و مراکز تحت پوشش شهرداری تهران با عنوان آوای عید است.

 

همچنین در معابر و ساختمان های منطقه با هدف هویت بخشی سیمای بصری آذین بندی و بنر های تبلیغاتی به مناسبت این اعیاد تهیه نصب شده است.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سیل خسارت سیل مسابقات قرآن خبرگزاری شبستان کمک به سیل زدگان مسابقات بین المللی قرآن خبرگزاری شبستان نیمه شعبان مسجد طراز اسلامی فعالیت های مسجدی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

موتورچی دبیر جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود. 

وی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.

موتورچی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.
 
جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود. 
 
وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • فستیوال بزرگ آرش مال: جشن افتتاحیه‌ای با شکوه در قلب منطقه آزاد انزلی
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود