Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@01:38:02 GMT

۷ محور مسدود شده در منطقه بلوچستان بازگشایی شد‌

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۸۲۱۳

۷ محور مسدود شده در منطقه بلوچستان بازگشایی شد‌

به گزارش خبرگزاری برنا، عبدالرحمن شهنوازی اظهار داشت: هفت محور مواصلاتی سیستان و بلوچستان که بر اثر شدت بارندگی و طغیان رودخانه‌های محلی طی دو روز گذشته مسدود شده بود بازگشایی شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره بر اینکه در مجموع  به دلیل بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های فصلی تردد در 12 مسیر ناممکن شده بود تصریح کرد: در حال حاضر مسیرهای قصرقند به نیکشهر، اسپکه به فنوج، دلگان به بزمان، دلگان به ذهکلوت، دلگان به ایرانشهر، نیکشهر به بنت و ایرانشهر به خیرآباد بازگشایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تلاش نیروهای راهداری برای بازگشایی محورهای مواصلاتی جلگه به چاه اسحاق(ایرانشهر)، چاهان به زرآباد، فنوج به رمشک، ایرانشهر به مهرستان ادامه دارد و به محض فروکش کردن آب، عملیات بازگشایی محورهای مذکور آغاز خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان محورهای مواصلاتی مدیریت بحران برنا بازگشایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر ۲ کودک سراوانی با تلاش نیروهای هلال احمر در رودخانه ماشکید سراوان پیدا شد.

سیدمحمد مهدی سجادی افزود: عصر سوم اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

وی ادامه داد: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیروهای امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • بازگشایی ۸ محور مواصلاتی مازندران در پی سیلاب روز گذشته
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد