Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@12:39:06 GMT

حفاظت و بازسازی تالاب زریبار نیاز به اعتبارات ویژه دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۸۲۲۲

حفاظت و بازسازی تالاب زریبار نیاز به اعتبارات ویژه دارد

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل محیط زیست کردستان، گردهمایی دبیرخانه های زیست بومی تالاب های ایران با حضور مدیرکل اکوسیستم های تالابی، معاون دفتر طرح تالاب های ایران و مدیر کل حفاظت محیط زیست کردستان در محل مهمانسرای جهانگردی مریوان برگزار شد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: در این گردهمایی عملکرد دبیرخانه ها بررسی و برنامه های اجرایی 6 ماهه آتی نیز تدوین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فریبا رضایی ضمن قدردانی از بانیان این امر، گردهمایی تالاب ها را یکی از موهبت های بی بدیل برشمرد و افزود: تلاش در رابطه با حفظ و صیانت از تالاب زریبار و اجرای برنامه های زیست بومی تالاب زریبار از اولویت کاری محیط زیست استان است.
وی اضافه کرد: با توجه به خسارت های اخیر ناشی از بارش شدید باران و وقوع سیل، بیشتر عیان شد که کلید گمشده مدیریت تالاب ها همان مدیریت زیست بومی است.
مدیر کل حفاظت محیط زیست کردستان یادآور شد: رویداد ثبت جهانی تالاب زریبار دستاورد مهم این اداره کل در راستای خدمت به استان بویژه ذینفعان مستقیم تالاب است.
گردهمایی دبیرخانه های زیست بومی تالاب های ایران از روز دوشنبه 26 فروردین در جوار تالاب زیبای مریوان آغاز شده و امروز سه شنبه 27 فروردین نیز بکار خود پایان می دهد.
9936/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تالاب حفاظت محیط زیست روابط عمومی سیل محیط زیست 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم

سید محمدرضا بهشتی پور مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: بر اساس قوانین و ضوابط زیست محیطی، چیدن گونه‌های گیاهی از جمله ریواس و گیاهان دارویی در مناطق حفاظت شده ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود. 

وی در ادامه افزود: متأسفانه حضور بدون مجوز مردم در منطقه حفاظت شده پلنگ دره، موجب اختلال در امنیت منطقه و انجام وظایف محیط بانان، ریختن زباله و آلودگی زیست محیطی و روشن کردن آتش و افزایش احتمال آتش سوزی در منطقه شده است. 

وی در پایان تصریح کرد: از کانال‌های خبری و تبلیغاتی در فضای مجازی خواهشمندیم به هیچ عنوان با انتشار فیلم‌ها و تصاویر از ریواس چینی در منطقه پلنگ دره، مردم را نسبت به انجام این عمل غیرقانونی تشویق و ترغیب نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • تزریق ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به تالاب هشیلان
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت آب اصفهان
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی
  • آبگیری یک کانون مهم گرد و غبار بر اثر بارندگی‌های اخیر | آب به جازموریان رسید
  • چرا نماینده طالبان برای مذاکره درباره حقابه هیرمند به ایران نیامد؟ + جزئیات