Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:31:00 GMT

اسکان اضطراری سیل زدگان۳ شهرستان خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۸۲۴۴

اسکان اضطراری سیل زدگان۳ شهرستان خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل بهمن آبادی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در هلال احمر خراسان رضوی به اقدامات صورت گرفته در امداد رسانی به سیل زدگان خراسان رضوی اشاره و اظهارکرد: بارش‌های رگباری در خراسان رضوی موجب جاری شدن سیل در برخی شهرها و تخریب و یا آسیب دیدن تعدادی از خانه‌های روستایی شد.

وی افزود: تیم‌های هلال احمر با توجه به اتفاقات صورت گرفته با حضور در محل‌های وقوع حوادث ضمن امداد رسانی لازم، توزیع برخی اقلام از جمله چادر، موکت و مواد غذایی را بین سیل زدگان به انجام رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد ونجات هلال احمر خراسان رضوی تصریح کرد: روز گذشته در به دلیل وقوع سیل در روستای صمدآباد سرخس مجبور به اسکان موقت ۱۰۰ نفر از ساکنان این منطقه و توزیع اقلام مورد نیاز در این این افراد شدیم.

بهمن آبادی با اشاره به بارش‌های کم سابقه در بردسکن گفت: به دلیل وقوع سیل در روستای کلاته نو، درونه، سیف آباد ومحمد آباد ساکنان این مناطق نیز به صورت موقت در زائرسرای امام رضا (ع) بردسکن ومسجد امام حسن مجتبی (ع) اسکان داده شدند.

وی همچنین از اسکان موقت ۹۱ نفر از ساکنان روستاهای عطائیه و کلاته باغ وده حسینی در نیشابور خبر داد و گفت: در سیل کلات نیز نیروهای امدادی با حضور در مناطق سیل زده اقدامات لازم را به انجام رسانده و اقلام امدادی را بین ساکنان آن مناطق توزیع کردند.

کد خبر 4592263

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خراسان رضوی مشهد سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند

ابراهیم رودسرابی مدیر جهاد کشاورزی خوشاب گفت: کشت غیراصولی و بی‌رویه پسته و رعایت نکردن اصول تنوع کشت محصول در این شهرستان، در سالیان گذشته خسارات جبران ناپذیری را به بهره برداران خوشابی وارد کرده است.

او افزود: این در حالی است که این شهرستان علاوه بر پسته، چندین محصول مزیت دار از جمله انگور، زعفران، گندم و جو، زیره، هندوانه بذری، خربزه، پنبه و... دارد که با برنامه‌ریزی دقیق، می‌توان به عملکرد مناسبی از این محصولات رسید.

مدیر جهاد کشاورزی خوشاب با اشاره به اقدامات مدیریت کشاورزی شهرستان برای جبران این رویکرد یکسویه، ادامه داد: پارسال بیش از چهار میلیارد ریال اعتبار بلاعوض برای توسعه تاکستان‌ها در مناطق مستعد خوشاب هزینه شد و تاکنون بیش از ۲۰۰ هکتار باغ انگور با روش‌های نوین، در این شهرستان ایجاد شده است که تلاش می‌شود این سطح امسال به ۲ برابر افزایش یابد.

رودسرابی بیان کرد: شهرستان خوشاب به لحاظ سطح زیر کشت پسته در استان، رتبه دوم را بعد از شهرستان مه ولات دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس