Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@03:52:51 GMT

روحیه جهادی و مدیریت انقلابی، راه نجات کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۸۵۸۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به همراه روسای واحدهای دانشگاه آزاد استان  در راستای حمایت از سپاه و با شرکت در پویش مردمی «من هم یک سپاهی ام»با فرمانده سپاه کربلا دیدار کرد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و عرض خوش آمدگویی به جامعه دانشگاهی مازندران به سیل اخیر اشاره کرد و گفت: سیل آمد و زندگی مردم را شست از آن طرف هم اندیشه های باطل را هم شست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین آثار و برکات خوبی در آینده برجای خواهد گذاشت.

 

سیل با عث اتحاد قومیتی در ایران شد

سردار بابایی هدف دشمن را که قصد اختلاف قومیتی در ایران را داشت یادآور شد: در سیل شاهد بودیم که همه قومیتها به کمک هم آمدند، لرها به کمک عرب ها رفتند، فارس ها به کمک ترکمن ها رفتند. حجم عظیمی از مردم برای کمک به سیل زدگان آمدند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران به گزارش روابط عمومی سپاه کربلا اشاره کرد و افزود: وقتی گزارش زن میانسالی که فرزند معلول هم داشت ،بصورت کلیپ در فضای مجازی پخش شد یک خیر بهشهری با مبلغ 100 میلیون تومان به کمک خانم زده رفت.

سردار بابایی با تاکید براینکه سپاه تحت امرفرماندهی کل قوا است و از معظم له دستور میگیرد، گفت: در حادثه سیل شخصی از مسئولین امد و گفت چرا سپاه در سیل دخالت می کند، بنده هم پیغام دادم تا این شخص از ما عذرخواهی نکند کوتاه نمی آییم.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه اشاره کرد و افزود: ما مشکلی نسبت به دشمنی دشمن نداریم .از دشمن انتظاری نیست که بد سپاه را بگوید یا به سپاه صفات بد بدهد چون میداند سپاه چه کارهایی کرده است و ازدست سپاه عصبانی است.حضرت اقا درباره ترامپ رئیس جمهور آمریکا می گوید اودیوانه نماست. دارد مصوبات را اجرا می کند.

سردار بابایی ادامه داد: امام راحل فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود .

تفکر لیبرالی عامل تضعیف سپاه در داخل کشور


وی گفت:برخی در داخل کشور بخاطر تفکر لیبرالی سپاه را تضعیف می کنند. وقتی داخلی های دارای اسم و رسم و جایگاه قانونی هرازچندگاهی به سپاه طعنه می زنند دشمن هم فکر می کند در داخل چه خبر است.


فرمانده سپاه کربلا با یادآوری زمان دوران اصلاحات، که رهبر معظم انقلاب گفتند رئیس جمهور گورباچف نیست و ایران هم شوروی نیست ، اضافه کرد: حضرت آقا با این سخنان هم تذکر به رئیس جمهور آن زمان دادند و هم به دشمن فهماندند.


سردار بابایی با اظهار تعجب از کسانی که مدعی تفکر سیاسی هستند اما ساده ترین مسائل را متوجه نمی شوند، گفت :سپاه تحت دستور فرماندهی کل قوا کار می کند در مساله سوریه هم تحت امر معظم له کار کرد . حتی در بحث سازندگی هم به دستور حضر آقا سپاه کار می کند. برای نمونه در موضوع افتتاح ستاره خلیج فارس سپاه این پروژه را انجام میدهد و دولت افتتاح می کند. در این پروژه دولت به سپاه چندین هزار میلیارد تومان بدهکار است ، اما یک روز بعد به طور رسمی می گویند سپاه باید از سازندگی بیرون برود.


فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان این مطلب که اگر کسانی که فکر می کنند قرارداد با امریکا  مشکل حل می شود ، اول باعث خودتحریمی می شوند،ادامه داد: به دولت پیشنهاد دادیم از ظرفیت سپاه برای کارامدی دولت استفاده کند چون به نفع مردم است.

راه نجات کشور روحیه جهادی و مدیریت انقلابی است


سردار بابایی راه نجات کشور روحیه جهادی و مدیریت انقلابی دانست و گفت: اگر روحیه انقلابی و جهادی شد مشکلات حل می شود و در تصمیم گیری ها خوب عمل می کنیم.

در ادامه این جلسه دکتر منصوریان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با عرض تبریک روز پاسدار، با اشاره به سخن امام راحل که فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود سپاه را بارقه های نور دانست و گفت: سپاه در گوشه و کنار این کشور ریشه پایدار و اصیل دارد و خیلی ها سعی کردند از آغاز انقلاب تا به امروز این نور را خاموش کنند اما نتوانستند.

دانشگاه آزاد اسلامی مازندران مدافع سپاه است


دکتر حسین منصوریان اقدام رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه را بی نتیجه خواند و افزود: آمریکا میخواست واژه مقدس سپاه را از دهن ها بیاندازد و تصورش این بود با خطاب قرار دادن ترویست به این نهاد مقدس خواهد توانست این نور را خاموش کند اما نتوانست.


این مسئول دانشگاه با اشاره به خیزشی که در کشور برای حمایت از سپاه برپا شده ،تاکید کرد: هیچ کس قادر نخواهد بود عظمت کار سپاه در بحث علمی ،امنیتی فرهنگی را کتمان کند.


وی با یادآوری سیل اخیر و کمک سپاه به مردم گفت: در کجای دنیا مرسوم است بالاترین مقامات نظامی تا پایان ترین آن ، در این حوادث به میدان بیایند .در فضای مجازی فیلم سردار بابایی را ساعت 3 نصف شب در حادثه سیل کیاکلا و نیز در سیل دوم در سواکوده دیدم این حضور را باید آن را قدر دانست.

اعلام آمادگی جامعه دانشگاهی در کمک به سیل زدگان


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی حمایت از سپاه را وظیفه جامعه دانشگاهی دانست و ادامه داد: ما باید مدافع سپاه هم باشیم .وظیفه اعتقادی و دینی ماست که از شان و منزلت سپاه دفاع کنیم.


دکتر منصوریان با اعلام آمادگی دانشگاه از کمک به سیل زدگان هم گفت:هرجا سپاه نیاز به کمک ما داشت اعلام آمادگی می کنیم . 

تخریب صدردصدی 660 خانه در سیل مازندران


در پایان جلسه هم سرهنگ بخشی گزارشی از آخرین وضعیت مناطق سیل زده داد و گفت: از 12 شهرستان سیل زده بالغ بر 180 روستای پایین دست و 750 روستای بالای دست که درگیر برف بیش از یک و نیم متر بودند، الان به یک وضعیت سفید رسیدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا اولویت سپاه را ساخت منازل محرومین خواند و ادامه داد: قریب به 660 واحد مسکونی 100% در سیل تخریب شد که از این آمار قریب به 279 واحد مسکونی متعلق به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است و قرار شد برای ساخت منازل مسکونی مددجویان سیل زده، کمک کار سازمان بهزیستی و کمیته امدادباشیم.


معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران گفت: بنیاد مسکن با مبلغ 10میلیون و کمیته امداد با مبلغ 15 میلیون در ساخت ها خانه ها کمک می کنند، همچنین 40 میلیون وام به مددجویان سیل زده پرداخت میشود اما این افراد از نظر معیشتی دچار مشکل هستند و قادر به پرداخت وام نیستند.

سرهنگ بخشی کمک به سیل زدگان را وظیفه سپاه دانست و افزود: اگر خدا بخواهد ظرف 90 روز کاری باتوجه به ماه رمضان ،گروه های جهادی برای ساخت منازل پای کار بیایند. باتوجه به آنکه سیل زدگان هم استانی های ما هستند در بحث تجهیز اسباب و وسایل خانه هم که دغدغه ما بوده ، بعد از ساخت خانه ، لوازم خانه هم از قبیل(فرش ، موکت، یخچال و تلویزیون و ...) تامین شود.


وی در پایان از جامعه دانشگاهی بخصوص دانشگاه آزاد اسلامی مازندران خواست در این مسیر کمک کار سپاه باشد تا مردم سیل زده صاحب خانه شوند.

گفتنی است در این دیدار  روسای واحدهای دانشگاه آزاد مازندران  ،دکتر شیردل از بهشهر،دکتر فلاح ازبابل ،دکتر صادقی از نکا ،دکتر خادمی از سوادکوه ،دکتر هادیان ازقائمشهر ،دکتر مشایخ از تنکابن، دکتر احمدی از نور ،دکتر وحدت از امل، دکتر بابایی رئیس سماء ،دکتر اسفندیاری معاون فرهنگی و رئیس بسیج اساتید مازندران، دکتر صالحی رئیس بیرخانه دانشگاه ازاد  و آقای جوانمرد مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران حضور داشتند.

 

انتهای پیام./

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: دکتر منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، احمد وحیدی روز شنبه، در پی درگذشت تالم بار نخبه علمی اهل مازندران، زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی، در پیامی این ضایعه را به جامعه علمی و فرهنگی استان مازندران و بازماندگان، تسلیت گفت.

متن پیام دکتر وحیدی بدین شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

مصیبت درگذشت ناگهانی و تالم بار شادروان سید اسماعیل نصرالهی، جوان نخبه ملی و استانی اهل مازندران که برغم معلولیت جسمی، موفقیت مهم کسب رتبه بیست و پنج در زیر گروه علوم انسانی در کنکور سال ۱۴۰۲ را بدست آورد، موجب تاثر و تاسف فراوان اینجانب شد.

به همین مناسبت، مصیبت درگذشت سید اسماعیل نصراللهی و پدر گرامی‌اش، دکتر سید احمد نصراللهی را که در حادثه گاز گرفتگی به مشیت الهی رضایت دادند، به خانواده محترم و معزی، جامعه فرهنگی و علمی و دانش آموزان استان مازندران تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان برای آن پوینده و رحیل راه علم، آمرزش و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای مادر آن زنده یاد، که در حادثه گازگرفتگی آسیب دیده اند، شفا و صحت کامل مسئلت دارم.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • نصراللهی با اعتقاد به «ما می‌توانیم» روحیه جهادی را معنا می‌کرد
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران