Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:06:44 GMT

جکی چان تکذیب کرد/ «ساعت شلوغی ۴» در کار نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۹۰۹۷

جکی چان تکذیب کرد/ «ساعت شلوغی ۴» در کار نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، جکی چان بازیگر مشهور دنیای اکشن قرار نیست با فیلم «ساعت شلوغی» و «کاراته کید ۲» برگردد. پس از اینکه کریس تاکر هم‌بازی جکی چان در فیلم «ساعت شلوغی» در اینستاگرام پستی برای ۶۵ سالگی جکی چان منتشر و تولدش را تبریک گفت، عکسی از خودشان دو تا منتشر کرد که با انگشتانشان عدد ۴ را نشان می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عکس به معنی اعلام حضور این دو در قسمت چهارم «ساعت شلوغی» تعبیر شد.

در عین حال گفته شده بود که چان قرار است در قسمت دوم «کاراته کید» محصول ۲۰۱۰ در نقش آقای هان ظاهر شود.

اما کمپانی مدیریت کارهای جکی چان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این‌ها فقط شایعه است.

چان و تاکر در نقش یک بازرس تحقیق به نام لی و یک کارآگاه به نام جیمز کاتر نخستین بار سال ۱۹۹۸ در «ساعت شلوغی» بازی کردند و بعد در سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۷ قسمت‌های دوم و سوم این فیلم ساخته شد.

جکی چان سال ۲۰۱۷ در مصاحبه‌ای گفته بود سال بعد «ساعت شلوغی ۴» ساخته می‌شود و فیلمنامه آن نوشته شده است و قرار است با کارگردان ملاقات کنند.

در همین حال ددلاین نیز چندی پیش گزارش کرده بود «کاراته کید ۲» قرار است به کارگردانی برک آیزنر ساخته شود. اما جکی چان در پاسخ گفته بود تا وقتی فیلمنامه خوبی وجود نداشته باشد نمی‌توان برای این فیلم جلو رفت. وی در عین حال تاکید کرده بود که می‌داند ویل اسمیت به عنوان تهیه کننده علاقه دارد قسمت دوم این فیلم ساخته شود. در فیلم اول جیدن اسمیت در کنار جکی چان بازی کرده بود.

کد خبر 4592335

منبع: مهر

کلیدواژه: جکی چان فیلم سینمایی بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلال الدین ماشاریپوف، هافبک ازبکستانی استقلال، که پس از بازی با شمس آذر قزوین به امارات سفر کرده بود، به تمرینات این تیم بازگشت. غیبت ماشاریپوف در تمرین روز گذشته شایعاتی را در مورد نارضایتی او از کادر فنی و احتمال جدایی‌اش از استقلال به وجود آورده بود.

اما این هافبک محبوب با حضور در تمرین امروز آبی‌پوشان، به این شایعات پایان داد. ماشاریپوف با انگیزه و آماده نشان داد که آماده درخشش در ادامه فصل و کمک به استقلال برای کسب عنوان قهرمانی است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898649

دیگر خبرها

  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت