Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@20:10:55 GMT

ستاره استقلال هم دعوت میثاقی را رد کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۹۴۵۴

ستاره استقلال هم دعوت میثاقی را رد کرد

پاتوسی ستاره استقلال دعوت محمدحسین میثاقی برای حضور در این برنامه را رد کرد.

به گزارش مشرق، محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر که در هفته‌های اخیر ستاره‌های پرسپولیس و استقلال را به این شبکه سه آورده، آیاندا پاتوسی ستاره استقلال که تک گل سه امتیازی آبی پوشان مقابل سپاهان را به ثمر رسانده بود را دعوت کرده بود تا به برنامه اش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته اینجاست که ستاره تیم شفر به دلیل زمان نامناسب این برنامه، دعوت میثاقی را رد کرد. پاتوسی گفته که ساعت ۱۰ شب می‌خوابد و نمی‌تواند در این برنامه حاضر شود.

بیشتر بخوانید:

خوشحالی استقلالی‌ها ایرادی نداشت

میثاقی در روزهای قبل گادوین منشا و ایسما دو بازیکن دیگر استقلالی‌ها را به برنامه اش برده بود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل آیاندا پاتوسی استقلال محمدحسین میثاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟

روز گذشته تمرین استقلال با حضور هواداران برگزار شد که در حاشیه این تمرین، تعدادی از پیشکسوتان این تیم و ستاره‌های سال‌های دور و نزدیک آبی‌ها از جمله بهتاش فریبا، رضا رجبی، عباس سرخاب، حمید بابازاده، علی اکبریان، کامیار کاردار، امیرحسین صادقی و داوود حقدوست راهی کمپ حجازی شده بودند.

به نقل از ورزش سه امروز نیز دو چهره آشنا و ستاره‌های دور و نزدیک استقلال در کمپ حجازی حضور یافتند. علیرضا واحدی نیکبخت و مهدی فنونی زاده پیشکسوتان این تیم، ساعتی را در کنار جواد نکونام و مهدی هاشمی نسب گذراندند.

در ادامه نیکبخت از حضور آتیلا حجازی فرزند ستاره فراموش نشدنی باشگاه استقلال بعنوان سرپرست جدید این باشگاه ابراز خشنودی کرد و گفت با کادرفنی فعلی قهرمانی در پایان فصل دور از دسترس نیست و موضوعی که پس از فصلی پر فراز و نشیب هواداران را شاد خواهد کرد.

 

منبع: ورزش سه 

tags # استقلال ، جواد نکونام سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • متا راه‌اندازی برنامه‌ای تشویقی برای سازندگان در تردز را تایید کرد
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • عکس| تشکر محمدحسین پویانفر از یک کاسب تهرانی
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • (ویدئو) واکنش تند میثاقی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!