Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@08:42:23 GMT

سامانه جامع مصوبات و اتوماسیون شورا رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۹۵۵۸

سامانه جامع مصوبات و اتوماسیون شورا رونمایی شد

سامانه جامع مصوبات و اتوماسیون شورا در هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر رشت رونمایی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر فنی شرکت مهندسی تفاوت با بیان اینکه راه اندازی این سامانه از بهمن ماه سال گذشته از سوی شورا در حال پیگیری است، درباره مزیت های این سامانه توضیح داد.

مشتاقیان افزود: به محض ورود یک نامه یا طرح به دبیرخانه شورا، مکتوبه ثبت و برای بررسی در جلسات آماده می شود و تمامی فرایند مصوبات در داخل سامانه پیش بینی شده و هر کاربر می‌تواند وضعیت هر نامه را مشاهده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مسئول فناوری و اطلاعات شورای شهر رشت نیز بیان داشت: از طریق این سامانه، شهروندان می توانند، به کلیه مصوبات و قوانین مرتبط با شورا و شهرداری با قابلیت جستجوی پیشرفته دسترسی داشته باشند.   سعید جعفری افزود: سامانه مذکور از جلسه هفتاد و هفتم شورا (۲۴ بهمن ۹۷) در حال اجرا است.   وی در پایان گفت: شهروندان می‌توانند از طریق لینک سامانه مصوبات در سایت رسمی شورای اسلامی شهر رشت به آدرس www.rashtshora.ir به مصوبات و قوانین شورا دسترسی داشته باشند.      

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 شورای اسلامی شهر شورای شهر شهرداری فناوری سامانه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات

 کامران ایمانی فولادی گفت: سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات سامانه‌ای است که توسط دولت برای سهولت شهروندان به اطلاعات درخواستی طراحی و تنظیم شده است.

 وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ از طریق این سامانه به ۱۳ درخواست شهروندان پاسخ داده شده که این درخواست‌ها در باره موضوع‌های مختلف از جمله بن کارت رفاهی، تعداد موتورخانه‌هایی که بهینه‌سازی‌شده، لیست اقدامات انجام شده در زمینه آیین‌نامه مدیریت سبز، وام مددکاری و آمار آموزش‌های ایمنی در مدارس از جمله درخواست‌های مطرح شده در این سامانه بوده است.

 ایمانی فولادی خاطرنشان کرد: ۱۰ درخواست نیز در سال ۱۴۰۱ از شرکت گاز استان البرز در این سامانه ثبت شده که با درخواست‌های سال ۱۴۰۲ به تعداد ۲۳ درخواست شهروندان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات پاسخ داده شده است.

 وی مطرح کرد: سامانه پیامکی، درگاه سامد، بازرسی ملی گاز، بازرسی استانداری، اداره کل بازرسی استان، تلفن مرکز پاسخگویی به مردم و سامانه ستیران از دیگر راه‌های ارتباطی مردم با شرکت گاز استان البرز است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری
  • سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • رونمایی از سامانه جامع بازار کار به زودی
  • ثبت همزمان صورتحساب طلافروشان در ۲ سامانه‌ لغو شد؟
  • عدم الزام فعالان حوزه طلا و و جواهر به ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی در ۲ سامانه مودیان
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • انجام عمل جراحی تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی در سنندج
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد