Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: با بهره‌برداری از پر.ژه‌های گازرسانی در دست اجرا در استان میزان برخورداری روستاهای اردبیل از نعمت گاز طبیعی به ۹۸ درصد افزایش می‌یابد. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

فیروز خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: با ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی و شبکه‌گذاری در اقصی نقاط استان اردبیل، بسترهای لازم برای رفع موانع تولید و تامین پایدار انرژی گاز برای صنایع متقاضی فراهم شده و امسال شاهد رشد و رونق تولید در استان اردبیل خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تسریع در فرآیند اجرایی گازرسانی به واحدهای صنعتی را جزو مهمترین رویکردهای شرکت در سال جدید برشمرد و گفت: تمرکز بر رونق تولید، نگاه ویژه به صنایع به عنوان مصرف کننده عمده گاز طبیعی، مقاوم سازی تاسیسات و شبکه‌های گازرسانی، توسعه همکاری‌ با دستگاه‌های اجرایی با رویکرد رفع موانع تولید و توسعه اقتصادی از برنامه‌های شرکت است.

180  روستای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدندثمرات انقلاب 40 ساله ـ استان‌ها| برخورداری صددرصدی جمعیت شهری و 92 درصد جمعیت روستایی اردبیل از نعمت گاز1125 روستای اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند1860 واحد صنعتی اردبیل از نعمت گاز برخوردار شدند

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: توجه به مسئولیت‌های اجتماعی صنعت گاز و برنامه‌ریزی ارتقای جایگاه این شرکت به عنوان پیشران اصلی توسعه اقتصادی و صنعتی استان و نگاه ویژه به بحث مدیریت بحران به عنوان یکی از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر عصر حاضر از دیگر برنامه‌ها و چشم‌اندازهای مهم این شرکت در سال جدید است.

خدایی تعداد واحدهای صنعتی گازدار در سطح استان را یک هزار و 381 واحد دانست و بیان کرد: تمامی 29 شهر و  یک هزار و 236 روستا که شامل 93 درصد از خانوار روستای استان بوده، از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و تعداد 66 جایگاه CNG در حال خدمت‌رسانی به مردم استان هستند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از صرفه جویی 10 میلیون لیتری سوخت‌های مایع در سال 97 خبر داد و افزود: از ابتدای تأسیس شرکت تاکنون بیش از 9 هزار و 400 کیلومتر شبکه گذاری در سطح استان شده و از مجموع 230 هزار انشعاب موجود تعداد هفت هزار و 300 انشعاب در سال گدشته نصب شده است.

وی با اشاره به شرایط آب و هوایی منطقه میزان مصرف کل استان در سال 97 را بیش از دو میلیارد و 600 میلیون متر مکعب گزارش دانست و تصریح کرد: از این میزان مصرف گاز در سطح استان بیش از 870 میلیون متر مکعب که معادل با 33 درصد از حجم گاز مصرفی بوده در نیروگاه سیکل ترکیبی استان مصرف شده است.

خدایی راه‌اندازی واحد امداد مکانیزه شرکت گاز استان اردبیل را به صورت آزمایشی، نصب دوربین مدار بسته در CNGها، اجرا و عملیاتی کردن بیش از 80 درصد پروژه GIS READY و راه‌اندازی میز خدمت حضوری و الکترونیکی را از مهمترین رویدادهای سال گذشته عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت:  روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان اردبیل در سال گذشته 180 روستا بوده که با اتمام پروژه‌های در دست اقدام برای روستاهای بالای 20 خانوار میزان برخورداری خانوار روستایی به 98 درصد خواهد رسید.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است

همشهری آنلاین- سیدمحمد فخار: در پی ارائه لایحه بودجه از سوی شهرداری تهران، شورای شهر نقش بی‌بدیلی در تصویب بودجه‌های سالانه دارد. تطابق منابع و درآمدها با مصارف و هزینه‌ها مهم‌ترین نقشه راهی است که شورای شهر ششم برای آن تلاش کرده و در ۳لایحه بودجه سالانه به آن پرداخته است.

بودجه سال ۱۴۰۱

رقم مصوب

۵۰ هزار میلیارد تومان

میزان رشد نسبت به ۱۴۰۰

۴ درصد

میزان تحقق

۶۵ درصد

سهم حمل و نقل ۳۶درصد

۱۸.۳ میلیارد تومان

سهم حوزه فرهنگی ۸درصد

۴.۳ میلیارد تومان

----------

بودجه سال ۱۴۰۲

رقم مصوب

۷۵.۹ میلیارد تومان

میزان رشد نسبت به ۱۴۰۱

۳۵ درصد

سهم حمل و نقل ۴۵درصد

۳۴ هزار میلیارد تومان

میزان رشد نسبت به ۱۴۰۱

۴۷ درصد

سهم حوزه فرهنگی ۱۰درصد

۷.۵ میلیارد تومان

میزان رشد نسبت به ۱۴۰۱

۴۳ درصد

میزان تحقق

۱۴۰ درصد

----------------

بودجه سال ۱۴۰۳

رقم مصوب

۱۵۰ هزار میلیارد تومان

میزان رشد نسبت به ۱۴۰۲

۵۰ درصد

سهم حمل و نقل ۴۸درصد

۷۲ هزار میلیارد تومان

میزان رشد نسبت به ۱۴۰۲

۵۳ درصد

سهم حوزه فرهنگی ۹درصد

۱۴ هزار میلیارد تومان

میزان رشد نسبت به ۱۴۰۲

۴۷ درصد

کد خبر 848308 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران تهران بودجه 1403

دیگر خبرها

  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • چین در آفریقا از آمریکا پیشی گرفت