Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، دکتر «محمد علی غنی زاده» در این باره اظهار کرد: تیم 26 نفره درمان اضطراری bhcu با تجهیزات و دارو به مناطق سیل زده استان خوزستان اعزام شد.

وی با بیان این که تیم bhcu هلال احمر یزد در شهرهای ملاثانی و مروی مستقر می‌شود، گفت: این تیم 26 نفره شامل پزشک، پرستار، ماما، روانشناس و تکنسین دارویی ،بهداشت تغذیه و بهداشت محیط فعالیت دارند و خدمات و کمک‌های لازم را در حوزه پزشکی، دارویی و روانشناختی به آسیب دیدگان از سیل ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون جمعیت هلال احمر استان افزود: خدمات بهداشتی، پرستاری و مامایی، ویزیت رایگان همراه با دارو، تست فشارخون، قند خون، آموزش بهداشت و مشاوره به صورت رایگان اقداماتی است که در صورت نیاز توسط این تیم درمان اضطراری به هموطنان سیل زده انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: اعزام این تیم به مناطق سیل زده به درخواست معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور صورت گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: این تیم به مدت 11 روز در این مناطق حضور خواهند داشت و به خدمات بهداشتی و پزشکی رایگان می‌پردازند که در صورت نیاز  تمدید خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان درمان سیل هلال احمر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی

عادل اربابی مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان خراسان جنوبی با بیان اینکه امدادرسانی به شهرستان‌های گرفتار در سیلاب به طور مستمر در حال انجام است، گفت: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستاهای استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند که نیروهای امدادی هلال‌احمر به این روستاها اعزام شدند و عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

دریافت 36 MB

تصویربردار: سپیده قلندری / تدوینگر: یزدان قربانی 

دیگر خبرها

  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان