Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@11:39:27 GMT

چرا بارسلونا باید از منچستریونایتد بترسد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۹۷۰۰

چرا بارسلونا باید از منچستریونایتد بترسد؟

منچستریونایتد در این فصل چند بار توانسته است نتیجه را بر خلاف انتظار ها جبران کند و پیروز بازی شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا امشب (سه‌شنبه) در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ به مصاف منچستریونایتد می‌رود. آبی اناری‌ها در بازی رفت توانستند با یک گل یونایتد را در اولدترافورد شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارنستو والورده و بازیکنان بارسا می‌دانند که این پیروزی به معنای صعودشان نیست و تیم انگلیسی تمام تلاش خود را برای جبران نتیجه خواهد کرد؛ مانند اتفاقی که در دیدار برگشت مقابل پاری سن ژرمن در پاک د پرنس رخ داد. شاگردان اوله‌گنار سولسشایر در بازی رفت با دو گل در خانه شکست خوردند اما در دیدار برگشت توانستند ۳ بر یک حریف فرانسوی خود را شکست دهند و به یک چهارم نهایی صعود کنند.

با این حال نخستین بار نیست که یونایتد در این فصل معجزه می‌کند. این تیم در ورزشگاه یوونتوس در بازی که کمتر کسی فکر می‌کرد نتیجه بگیرد توانست بازگشت داشته باشد. گل‌های ماتا در دقیقه ۸۶ و گل به خودی بونوچی در دقیقه ۹۰ توانستند شکست یک بر صفر را جبران و یونایتد را پیروز این دیدار کنند. کریستیانو رونالدو تک گل تیم تورینی را در دقیقه ۶۵ به ثمر رسانده بود. یوونتوس فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشت اما از آنها بهره نبرد تا اینکه یونایتد تحت هدایت ژوزه مورینیو آنها را تنبیه کرد.

یونایتد در مرحله گروهی هنوز صعودش را به دور بعد قطعی نکرده بود و با والنسیا در رقابت بود. شیاطین سرخ باید برابر تیم سرسخت یانگ بویز قرار می‌گرفتند و در نهایت توانستند با گل مروان فلینی در دقیقه ۹۰ صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کنند.

یونایتد در این فصل لیگ برتر انگلیس توانست در سه بازی در عرض ۳۰ دقیقه نتیجه را به نفع خود کند. برابر نیوکاسل در اولدترافورد با دو گل شکست خورده بود اما با گل‌های الکسیس سانچس به بازی برگشت. این تیم مقابل بورنموث به لطف گل مارکوس راشفورد در دقیقه ۹۰ توانست ۲ بر یک پیروز شود. همچنین در دیدار برابر ساتهمپتون لوکاکو توانست با گل دقیقه ۹۰ نتیجه را به نفع تیمش کند. بارسلونا باید مراقب این موضوع باشد. یونایتد همیشه یک نفس آخر دارد. اگر این طور نیست از سولسشایر بپرسید که چطور بایرن را در فینال لیگ قهرمانان اروپا سال ۱۹۹۹ در نوکمپ شکست دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا تیم فوتبال منچستریونایتد ليگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که امروز در اولدترافورد بارها ‏با درخشش موریچ، دروازه‌بان برنلی، در باز کردن دروازه این تیم ناکام ‏مانده بود بالاخره در دقیقه 79 توسط آنتونی به گل رسید تا به ‏خواسته‌اش یعنی سه امتیاز نزدیک شود. ‏

یونایتد پیش از این بازی 53 امتیازی بود و در رتبه ششم جدول قرار ‏داشت آنها درحالیکه یک بازی بیشتر از تاتنهام 60 امتیازی داشتند ‏می‌دانستند که شانس صعودشان به رتبه پنجم اندک است. رقابت ‏اصلی آنها با نیوکسل برای ایستادن در رتبه ششم است. ‏

بعد از گل آنتونی در دقیقه 79 یونایتد سه امتیاز را در جیب خود ‏می‌دید اما هشت دقیقه بعد اشتباه اونانا باعث شد همه این حساب ‏و کتاب‌ها به هم بریزد.‏

برنلی کرنر را از سمت چپ روی دروازه ارسال کرد. اشتباه محاسبه بین ‏اونانا و اریکسن و خروج بد دروازه‌بان کامرونی باعث شد یک پنالتی به ‏سود برنلی اعلام شود. خروج بد اونانا باعث شد توپ بیرون از محوطه ‏به گودموندسون برسد اما والی او بعد از برخورد به دالوت به کرنر ‏رفت.

 داور ولی اجازه ارسال این کرنر را نداد و گفت صحنه خروج اونانا ‏باید با وی‌ای‌آر بررسی شود. او در بازگشت به زمین نقطه پنالتی را ‏نشان داد و زکی عمدونی پنالتی را بر خلاف جهت حرکت اونانا به گل ‏تبدیل کرد. ‏

دیگر خبرها

  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد