Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه دومین جشنواره ملی زن و علم ،جایزه دکتر مریم میرزاخانی ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ساعت ۹ تا ۱۲ در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اختتامیه دومین جشنواره ملی زن و علم (جایزه دکتر مریم میرزاخانی) با حضور معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و مقامات عالی رتبه وزارت علوم تحقیقات و فناوری و دانشگاه تهران، دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ساعت ۹ تا ۱۲ در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره با هدف تجلیل از زنان نخبه و فعال علمی، فرهنگی و اجتماعی، توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و سایر نهاد‌های ذیربط برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تهران اختتامیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و گروهی در حوزه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی به صورت داوطلب به عنوان "سفیر سلامت" انتخاب شده که وظیفه اصلی آنان انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش‌آموزان در مدارس است.

رعایت اصول بهداشت فردی، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می‌شود.

هدف از تشکیل سفیران سلامت ارتقای دانش خود مراقبتی و سطح سلامت در جامعه به خصوص نسل جدید است.

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها