Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: اگر کمک‌های مردمی و کمک‌های داوطلبانه نبود مشخص نبود کشور در چه وضعیتی قرار می‌داشت. منتظر فروکش کردن بحران سیل هستیم تا مجلس به این مسئله ورود کند.

به گزارش ایسنا، سیدهادی بهادری در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری شفاهی به رییس‌جمهور، گفت: برنامه‌های معیشتی جنابعالی و کابینه شما پاسخگو نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظام تولید و توزیع و نظام واردات و صادرات اشکالات جدی دارد. یک روز سیب‌زمینی و یک روز پیاز گران می‌شود و قوانین واردات و صادرات کالا هر روز تغییر می‌کند و هیچ ثباتی در این زمینه‌ها وجود ندارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تذکر به وزیر کشور، گفت: بارندگی‌ها نشان داد جنابعالی هیچ توجهی به مدیریت بحران در کشور نداشتید و مقوله مدیریت بحران در وزارت کشور در حاشیه قرار دارد. اگر کمک‌های مردمی و کمک‌های داوطلبانه نبود مشخص نبود کشور در چه وضعیتی قرار دارد. منتظر فروکش کردن بحران سیل هستیم تا مجلس به این مسئله ورود کند.

وی ادامه داد: قطع وسیع درختان در آذربایجان در حال انجام است و معلوم نیست این کار توسط کدام مافیا و با چه اهدافی انجام می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس به وزرای نیرو و جهاد کشاورزی، تذکر داد: دریاچه ارومیه هنوز احیا نشده است. به غلط اطلاعات نادرست به مردم ندهید. به دلیل بارندگی‌ها سطح تراز آب بالا آمده  و برای احیای دریاچه آب باید سطح آب دریاچه سه متر بالا بیاید. باید پروژه‌های ستاد احیا با سرعت بیشتری ادامه یابد.

بهادری به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد: برای دریافت رای اعتماد از مجلس به ما قول دادید اصل ۱۵ قانون اساسی و آموزش زبان مادری در مدارس کشور را اجرا کنید با وجودی که کتاب‌های مربوطه چاپ شده است اما این قول شما هنوز اجرایی نشده است. از شما می‌خواهم در سال تحصیلی جدید این مهم را در دستورکار قرار دهید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جنگل سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی روز دوشنبه با استناد به هشدار جوی سطح زرد شماره ۶ هواشناسی استان اظهار کرد: با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی و ورود سامانه جدید از عصر فردا سه شنبه، ضروری است تا دستگاه‌های ذکر شده در آماده باش کامل باشند.

عبدالصمد رحیمی با تاکید بر لغو سفرهای غیر ضرور، احتیاط در سفرهای برون شهری به ویژه در مناطق کوهستانی، لغو فعالیت‌های کوهنوردی، عدم تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها، گفت: پاکسازی آبروها، محکم کردن سازه‌های سبک و فراهم کردن امکان اسکان اضطراری در صورت نیاز از جمله مواردی است که رعایت آنها در سطح هشدار زرد ضروری است.

وی با اشاره به احتمال آبگرفتگی معابر از دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها خواست اقدامات لازم برای رفع آبگرفتگی ها انجام دهند.

کد خبر 6098716

دیگر خبرها

  • نشست خبری بهادری جهرمی آغاز شد
  • این نماینده زن مجلس متولد سال ۱۳۶۵ است /کدام نمایندگان زن دهه شصتی هستند؟
  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم
  • آماده‌باش مدیریت بحران برای بارش باران در ۱۸ استان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای دوشنبه و سه شنبه | کدام استان‌ ها هشدار بارندگی گرفتند؟
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • هشدار نارنجی؛ آماده‌باش مدیریت بحران برای ۱۸ استان
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده در بیش از ۱۵ استان کشور