Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - بيمه آسيا دردوازد همين نمايشگاه بين المللي بورس، بانک و بيمه حضوري فعال دارد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مدیران و کارشناسان بیمه ای ، سرمایه گذاری و امور سهام و روابط عمومی بيمه‌آسيا به عنوان بزرگ‌ترين بيمه خصوصي کشور و حائز رتبه اول براي پنج سال متوالي در گروه موسسات بيمه‌اي يکصد شرکت برتر کشور در جهت گسترش ارائه خدمات بيمه‌اي شايسته به بيمه‌گذاران ، در غرفه اختصاصي این شرکت در سالن A31  و در طول برگزاري نمايشگاه (2 تا 5اردیبهشت ماه سال 1398 ـ مرکز نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران) آماده ارائه خدمات بیمه ای با تخفیف های ویژه و مشاوره‌ در حوزه صنعت بيمه و بورس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 بنابر اين گزارش، بازدید کنندگان غرفه اختصاصی بیمه آسیا در سالن 31A می توانند از مباحث کارگاه های آموزشی رشته های مختلف بیمه ای ، محاسبه آنلاین حق بیمه توسط کارشناسان بیمه ای و تخفیف های ویژه بهره مند شوند.

این گزارش می افزاید ،این نمايشگاه  به عنوان بزرگ ترين رويداد ايران در زمينه بورس، بانک و بيمه سالانه با حضور جمع كثيري از شركت هاي توانمند داخلي و خارجي برپا مي‌شود.برگزاری نمایشگاه فرصت بسيار مغتنمي است  که شركت هاي فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازديد دست‌اندركاران و متخصصان اين عرصه قراردهند و با رصد روند تقاضاي بازار و سمت و سوي رشد اين عرصه، فعاليت ها و نوآوري هاي خود را معرفي کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه آسیا نمایشگاه بانک و بیمه و بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، بهشتی‌نژاد، مدیرعامل شرکت، در اولین شورای مدیران بیمه سرمد در سال جاری، ضمن تأکید بر اهداف راهبردی، مأموریت و چشم‌انداز شرکت ارائۀ خدمات به‌هنگام را مهم‌ترین مأموریت در سال‌ جاری خواند.

در این نشست که با حضور معاونان و مدیران برگزار شد، دکتر بهشتی‌نژاد با اشاره به اهداف راهبردی و استراتژی در سال 1403، مأموریت شرکت را «کاهش آثار مخاطرات و ایجاد اطمینان خاطر از طریق ارائۀ خدمات بیمه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن» توصیف کرد.

 وی در ادامه، ضمن تشریح مأموریت شرکت، با تأکید بر سرعت و کیفیت ارائۀ خدمات، گفت بر اساس سند چشم‌اندازی که برای بیمه سرمد تا افق 1405 ترسیم شده است، حضور در جمع برترین شرکت‌های بیمه‌ای از منظر سرعت در ارائۀ خدمات باکیفیت از اولویت‌های مهم شرکت است، و خاطرنشان کرد: یقین دارم با تکیه بر توان کارکنان متخصص و شبکۀ فروش پرتلاش و البته توجه ویژه به اهداف راهبردی شرکت، این امر محقق خواهد شد.

بهشتی‌نژاد، از جمله اهداف راهبردی و استراتژیک شرکت در سال ۱۴۰۳ را «توسعۀ کمی و کیفی شبکۀ فروش، بهبود تجربۀ مشتریان از طریق ارائۀ خدمات به‌هنگام و توانمندسازی کارکنان و توسعۀ فرهنگ سازمانی» عنوان کرد و افزود: درخواست بنده از همۀ معاونان و مدیران این است که در تمامی برنامه‌ریزی‌های خود و راهبری پرسنل، اهداف شرکت و چشم‌انداز تعیین‌شده را مد نظر قرار داده تا شرکت بیمه سرمد سرآمد صنعت بیمه گردد.

مدیرعامل شرکت بیمه سرمد در بخش دیگری از سخنان خود، با تأکید بر واژۀ سرآمد، «سرعت، رفتار حرفه‌ای، آموزنده، مشارکت و دلبستگی» را ارزش‌های سازمانی شرکت بیان کرد که پایبندی به این ارزش‌ها در تمامی سطوح مدیریتی و کارشناسی شرط تحقق اهداف سند چشم‌انداز می‌باشد.

در ابتدای این نشست، کربلایی مدیر برنامه‌ریزی شرکت بیمه سرمد، توضیحاتی در خصوص سند چشم‌انداز و مأموریت‌های تعریف‌شده در آن ارائه نمود. کربلایی تدوین برنامۀ عملیاتی واحدهای مختلف شرکت را متکی به سند چشم‌انداز دانست و گفت: این مهم در حال انجام است و به‌زودی تصویب و ابلاغ خواهد شد.

دیگر خبرها

  • چرا بیمه سلامت حساب واحد بانکی ندارد
  • بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • معافیت سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون از اتصال به حساب خزانه
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند