Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ويژه ملاير با اشاره به نامگذاري سالجاري از سوي رهبر معظم انقلاب، گفت: براي تحقق شعار سال و استفاده از ظرفيت قشر جوان بايد موانع رونق توليد و ايجاد اشتغال را از مسير جوانان خلاق، کارآفرين و جوياي کار برداريم.

به گزارش ايرنا باب الله فتحي روز سه شنبه در جلسه اعضاي ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان ملاير اظهار داشت: متناسب با نيازهاي جوانان و فعالان اقتصادي و در راستاي آسان سازي توليد و اشتغال بايد گام برداريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي خطاب به مديران دستگاه هاي اجرايي تاکيد کرد: بايد از حداکثر ظرفيت قانوني براي رفع موانع توليد و اشتغال استفاده کرده و به تکليف و وظيفه خود در امور جوانان، ايجاد اشتغال و رونق توليد در اين حوزه عمل کنيد.
فرماندار ويژه ملاير تلاش مضاعف مديران را لازمه تحقق شعار سال دانست و افزود: وجود ظرفيت جوانان در دهه هاي 60 و 70 فرصتي تاريخي براي ارتقاي بهره وري، رشد اقتصادي، رونق توليد و ايجاد اشتغال است که نبايد اين فرصت را از دست دهيم.
فتحي بر لزوم استفاده مديران از ظرفيت جوانان و واگذاري امور به آنان تاکيد و بيان کرد: ظرفيت عظيم و سرشار جوانان در کشور يکي از دلايل دشمني هاي استکبار است که تمام توان خود را در بي اثر ساختن و هدر دادن نيروهاي جوان ما به کار گرفته اند.
وي به تدوين سند راهبردي توسعه استان و شهرستان ها با تدبير استاندار همدان اشاره کرد و اظهار داشت: در اين سند سه ساله وظيفه و تکليف تمامي دستگاه هاي اجرايي در حوزه هاي مختلف گردشگري، صنعتي، کشاورزي، اشتغال و بويژه جوانان مشخص شده است.
معاون استاندار همدان گفت: طبق اين سند در افق سه ساله اين شهرستان حدود 10 هزار شغل پيش بيني شده است که براي هر سال حدود سه هزار و 300 شغل در نظر گرفته شده و 18 دستگاه اجرايي مکلف به تحقق اين ميزان اشتغال هستند.
فتحي در عين حال تحقق رونق توليد را در گرو بازنگري برخي سياست هاي کلان و تجديد نظر در برخي مراوده هاي اقتصادي با جهان دانست و خاطرنشان کرد: در سطح کلان بايد اتفاق هايي رخ دهد و در سطح شهرستان نيز موظف هستيم براي تحقق رونق توليد و رفع موانع موجود تلاش کنيم.
**با اتکا به نيروي جوان نتايج بهتري مي گيريم
مديرکل ورزش و جوانان همدان نيز با تاکيد بر اينکه با اتکا به نيروي جوان مي توانيم نتايج بهتري بگيريم گفت: هر اندازه به جوانان اعتقاد و باور داشته باشيم و با شعار جوان باوري، جوان ياوري و جوان محوري کار کنيم، به طور قطع آينده اين نظام تضمين شده است.
محسن جهانشير با اشاره به برون سپاري اقدامات دولتي به بخش خصوصي بيان کرد: در اين زمينه برخي امور را به سازمان هاي مردم نهاد واگذار کرديم که نياز است دستگاه هاي اجرايي نيز در اين راستا ورود پيدا کنند.
وي ادامه داد: رويکرد اصلي ما در برنامه ششم توسعه و طبق تاکيدات رهبر معظم انقلاب در بيانيه «گام دوم انقلاب»، توجه به جوانان و امور بانوان است که بايد براي انجام اقدامات بهتر و اثرگذار گام هاي مهمي برداريم.
مديرکل ورزش و جوانان همدان انتخاب روساي 2 شهرستان از حوزه بانوان را در اين رابطه دانست و تاکيد کرد: در راستاي اقدامات پيش رو، تقاضا داريم دستگاه هاي اجرايي با بهره گيري از ظرفيت و توان سازمان هاي مردم نهاد و تنظيم برنامه هاي مشخص تر، يارگير ما باشند و براي تقويت اين سمن ها تلاش کنند.
جهانشير اظهار داشت: نياز است مديران دستگاه هاي اجرايي عضو ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان برنامه هاي خود را در اين حوزه ارايه دهند تا بتوانيم در جمع بندي نهايي از آن استفاده کنيم.
وي به نامگذاري سال جديد از سوي رهبر معظم انقلاب به نام «رونق توليد» اشاره و تاکيد کرد: همه ما مکلف به تحقق شعار سال و حرکت در اين مسير هستيم تا بتوانيم نتايج بهتري را بويژه براي جوانان رقم بزنيم.
جهانشير همچنين وفاق و همدلي موجود در اين شهرستان با ستاد ساماندهي امور جوانان را وجه تمايز استان و نمود آن در کشور برشمرد و گفت: اين انسجام و همدلي بايد همچنان تا رسيدن به اهداف پيش رو تداوم يابد.
**ايجاد 100 فرصت شغلي در سال جديد
رييس اداره ورزش و جوانان ملاير نيز در اين جلسه گفت: امسال ايجاد يکصد شغل جديد در اين حوزه پيش بيني شده است که در 10 رشته صنايع دستي و مشاغل خانگي ورود پيدا کرده ايم.
مهدي رضايي با بيان اينکه برنامه هاي ما با اولويت «رونق توليد» است بيان کرد: تاکنون سه کارگاه توليدي توسط امور جوانان اداره ورزش و جوانان اين شهرستان و با استفاده از تسهيلات اشتغالزايي امور جوانان ايجاد و بهره برداري شده است.
وي ادامه داد: چهار کميته هويت، فضاي مجازي، آسيب هاي اجتماعي و ازدواج زيرمجموعه ستاد ساماندهي امور جوانان اين شهرستان فعاليت مي کنند و نياز است برنامه هاي مدوني در سال جديد ارايه شود.
به گزارش ايرنا، در اين جلسه از چهار دستگاه اجرايي فعال شهرستان شامل شهرداري ملاير، اداره ثبت احوال، فرمانده سپاه ناحيه ملاير و شعبه بانک کشاورزي در حوزه امور جوانان تقدير شد.
اين سومين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان ملاير است که با حضور «محسن جهانشير» مديرکل ورزش و جوانان استان همدان برگزار مي شود.
7528/2090
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش جام جم آنلاین همدان، بهروز محمدی مهر در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیرامون مرحله دوم انتخابات شهرستان ملایر؛ اظهار داشت: امروز به واسطه استقرار آرامشی که به دلیل خون پاک شهدا و به همت نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور حکمفرماست، به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر، اظهار کرد: دشمن به مانند همیشه برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و تحریک مردم برای نیامدن پای صندوق‌های اخذ رای، نقشه‌ها در سر دارد، اما غافل از آنکه این مردم به مانند همیشه توطئه‌های شومشان را با حضور حماسی خود خنثی می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان همدان با قدردانی از زحمات متولیان و مجریان برگزار کننده دور نخست انتخابات که زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم در استان شدند، افزود: دستگاه قضایی این بار نیز به مانند همیشه در کنار مجریان و ناظران انتخاباتی هست و در یک سنگر فعالیت خود را برای ثبت افتخاری دیگر در تاریخ مردم این استان دنبال می کند.

محمدی مهر با بیان اینکه انتخابات در ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، عنوان کرد: دو نامزد انتخاباتی بدانند که تبلیغات زودهنگام و یا اعلام نتیجه پیش از موعد بر اساس حدس و گمان‌های آنان، تخلف انتخاباتی محسوب شده و با خاطی برخورد می شود.

وی تصریح کرد: برای نظارت بیشتر و جلوگیری از تخلفات احتمالی علاوه بر حضور قاضی کشیک، قضات ویژه‌ای نیز برای رسیدگی به این گونه تخلفات در حوزه‌های قضایی حضوری فعال خواهند داشت تا از آرای مردم صیانت کنند.

محمدی مهر در پایان خاطرنشان کرد: ناگفته نماند که ۳۰۰ قاضی در کمیسیون‌های مختلف در سطح استان برای احقاق حقوق عامه با موضوعات مختلف حضوری فعال دارند تا حقی از کسی تضییع نشود.

دیگر خبرها

  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • اجرای طرحهای تحولی مقدمه جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی