Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@00:21:13 GMT

طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در یزد اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۲۹۵۰

طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در یزد اجرا می‌شود

به گزارش ایکنا از یزد، با توجه به حادثه سیل اخیر و به بار آمدن حجم وسیعی از خرابی‌ها و آسیب‌ها برای هموطنان خوزستانی به ویژه مدارس و همچنین فرهنگیان و دانش آموزان این استان و با عنایت به دستور مقام عالی وزارت بر تعیین آموزش و پرورش استان یزد به عنوان معین آموزش و پرورش استان خوزستان طرح اجرایی «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در استان یزد برگزار می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرار است این طرح همزمان با سراسر کشور و به منظور جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیای محترم روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه ساعت ۱۰ صبح در تمامی مدارس استان یزد برگزار شود.
این طرح با مشارکت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، سازمان بسیج دانش‌آموزی، شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی، پیشتازان، سازمان دانش‌آموزی، سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر و شوراهای دانش‌آموزی همزمان با سراسر کشور و مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا مدارس یزد آموزش و پرورش یزد سیل زدگان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ دبیر علمی این کنگره علمی گفت: این کنگره علمی-پژوهشی باحضور بیش از ۱۴۰ دانش آموز برگزار شد و از بین ۷۴ طرح ارائه شده، پس از ۲ نوبت داوری، ۵۶ طرح پژوهشی در زمینه‌های مختلف علوم ریاضی-علوم تجربی و علوم انسانی برای حضور در کنگره انتخاب شد.
سید امین سیحون افزود: «ساخت دستگاه تولید نخ پلاستیکی» «ساخت و بررسی دهان شویه گیاهی برضد باکتری استرپتوکوکوس موتانس» «رنگ بری از پساب‌های کارخانجات نساجی کاشان» «بررسی گیاه خارمریم بر شاخص‌های کبد چرب» «ساخت جارو برقی هوشمند» «تاثیر آموزش تفکر انتقادی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزشی تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول کاشان» از جمله طرح‌های ارائه شده در این کنگره است.
سومین کنگره علمی-پژوهشی دانش آموزی پژواک با هدف شناسایی علایق و استعداد‌های دانش اموزان - تقویت روحیه خود باوری و اعتماد به نفس و کار گروهی در دوره اول متوسطه این مجتمع در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی در دو قسمت سخرانی و ارائه پوستر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • ۲۱۳ هزار نفر به جمعیت دانش آموزان هنرستانی اضافه شد
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم