Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@00:06:57 GMT

مدیران به قشر جوان جامعه توجه بیشتری داشته باشند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۳۷۷۱

مدیران به قشر جوان جامعه توجه بیشتری داشته باشند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه بیشتر مدیران به قشر جوان جامعه، اظهار داشت: جوانان نیز خود به ظرفیت هایشان توجه کنند و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در تمام عرصه هایی که فعالیت دارند ممتاز باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ظهر دوشنبه (۲۷ فروردین) در همایش روز جوان و گام دوم انقلاب به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع)  و روزجوان که در مصلای جمعه بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران،انقلاب مردم برای رسیدن به استقلال، آزادی، پیشرفت و تمدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان بوشهر با اشاره به اینکه در جهان انقلاب های بسیاری صورت گرفته اما همه انقلاب ها پس از مدتی از بین رفته است، بیان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و وجه متمایز آن با دیگر انقلاب های جهان در اندیشه های بلند مدت تمدن بخصوص برای جوانان می باشد.

 

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: یکی از مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران مردم نهادی، جوان محوری، آفرینش و تمدن و پیشرفت است به همین علت از همان ابتدا انقلاب جوانان نقش تاثیر گذاری در تمام زمینه ها ایفا کرده اند.

 

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: در هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بسیاری از رزمندگان را قشر جوان جامعه تشکیل میدادند و با فدا کردن جان خود در راه دین اسلام از خاک ایران اسلامی پاسداری کردند و جوانان امروز هم گوش به فرمان مقام معظم رهبری در تمام عرصه ها حضور فعال دارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد:40 سال کشورما در مقابل جنگ سخت، تهاجم جهان استکبار و جنگ نرم ایستادگی کرد و موفقیت های بسیاری کسب نمود.

 

آیت الله صفایی بوشهری بیان داشت: دشمنان بسیاری از نخبگان علمی را از مملکت دور کردند و بعضی ها را ترور، اما انقلاب اسلامی ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش جوانان همچنان ماندگار و پیروز است.

 

امام جمعه بوشهر با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حضور جوانان در تمام عرصه ها درگام دوم انقلاب که عرصه پیشرفت و توسعه است، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب فراز مهمی است زیرا ما 40 سال ایستادگی کردیم و هم اکنون باید بهره برداری کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه مدیران به قشر جوان جامعه، اظهار داشت: جوانان نیز خود به ظرفیت هایشان توجه کنند و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در تمام عرصه هایی که فعالیت دارند ممتاز باشند.

 

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خبرگزاری شبستان خسارت سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن کمک به سیل زدگان مجلس بارندگی و سیلاب نیمه شعبان بیانیه گام دوم انقلاب روز جوان انقلاب اسلامی ایران رهبر معظم انقلاب استان بوشهر جوانان دفاع مقدس خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه

تین نیوز

چندی پیش در چارچوب یک نشست علمی در حوزه هواپیمایی سفری داشتم به ترکیه‌، میزبان فرودگاه بزرگ استانبول بود و مهمانان از کشورهای تراز اول دنیا در عالم هوانوردی، فارغ از جایگاهی که فرودگاه جدید استانبول طی سال های اخیر در عرصه بین المللی و منطقه ای کسب نموده و رکورد زمانی قابل توجهی که برای ساخت و رسیدن به این جایگاه مطرح است‌، فارغ از شبکه گسترده پروازی و تعداد شرکت های هواپیمایی خارجی فعال در این فرودگاه و درآمدهای حیرت آور این فرودگاه برای اقتصاد ترکیه‌، آنچه نظر مرا بیشتر جلب کرد دو نکته بود‌، بخش خصوصی قدرتمندی که ساخت و اداره این فرودگاه را برعهده گرفته بود و نیروی انسانی جوان و با انگیزه ای بود که اهداف مدبرانه مدیران عالی شرکت را با جسارت دنبال می کرد.

طی روزهایی که در این همایش حضور داشتم درخشش این نیروهای جوان در سایه حضور باوقار مدیران عالی را شاهد بودم که چگونه امیدوار و سرزنده کارها را به پیش برده و مشق مدیریت می کردند.

لابلای جلسات رسمی هم با مدیران ارشد و هم با نیروهای جوان گپ و گفت هایی داشتم که برایم بعضا از سخنرانی ها مدعوین و کارگاه های آموزشی پرفایده تر بود.

دیشب داشتم به فرصت هایی که در بازار هوانوردی عراق وجود دارد‌، فکر می کردم و دوباره به یاد فرودگاه بزرگ استانبول افتادم. در قیاس برای بهره گرفتن از موقعیت ها‌، با خودم فکر کردم که شرکت های دولتی که علی الاسلام السلام‌، اما بنا است کدام شرکت بخش خصوصی ما در عرصه رقابت و کدام نیروی انسانی باانگیزه مان پابه پای رقبا‌، فرصت ها را شکار کند و به توسعه اقتصادی کشور‌، شاید هم به نفوذ سیاسی و ژئواستراتژیک کمک کند.

یاد مالزیایی ها‌، هندی ها‌، کره جنوبی‌، چینی ها هم در ضلع شرقی که افتادم‌، تصمیم گرفتم به مدد قرص مسکنی‌، پای در بستر بگذارم و بیش از این شاخص های ساده و پیچیده را کنار هم قرار ندهم. آری سال هاست که به تضعیف بخش خصوصی کمر همت بسته ایم و نیروهای خوب مان را در نهایت سرخوردگی و تحقیر نگه می داریم.

عرصه هوانوردی‌، فرودگاهی و هواپیمایی عراق فرصتی است که‌، آرام آرام که چه عرض بکنم‌، خیلی سریع از لیست فرصت هایمان خارج می شود. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • جوانان آثار شهید مطهری را مطالعه کنند
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد