Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@20:47:20 GMT

آیت‌الله سبحانی: خداوند سپاه را حفظ کرده است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۴۰۴۷

آیت‌الله سبحانی: خداوند سپاه را حفظ کرده است

به گزارش جهان نيوز، آیت الله جعفر سبحانی در دیدار رئیس و جمعی از مسوولان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه،‌ با اشاره به اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران گفت: «الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء و الجهلاء؛ خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها و جاهلان قرار داده است».

وی افزود: این اقدامی که ترامپ نسبت به سپاه انجام داد، مصداق کامل این دعا است و او کاری کرد که هیچ عاقلی آن را نمی‌پسندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مرجع تقلید با بیان اینکه خدای منان سپاه را حفظ کرده است، گفت: سپاه پاسداران از روز اول مدافع نظام بوده و شهیدان بسیاری اهدا کرده است و امروز هم در صحنه حضور دارد و به سیل‌زدگان بهترین خدمت‌ها را ارائه می‌کند.

وی تصریح کرد: اگر انسان دلی آگاه داشته باشد با دیدن صحنه‌های سیل در رسانه‌ها به گریه می‌افتد چه رسد به اینکه از نزدیک شاهد این اتفاقات باشد.

این مرجع تقلید بیان کرد: ما به امر الهی راضی هستیم و باران را نعمتی می‌دانیم که خداوند داده است ولی آمادگی نداشتیم که از این نعمت بهتر بهره‌برداری کنیم.

وی افزود: به دلیل پاک‌سازی نکردن مسیل‌ها و ساخت‌وسازها در مسیر رودخانه‌ها و برخی غفلت‌ها این اتفاق‌ها روی داده است و به قول حضرت آقا تجربه‌ای برای آینده است.

آیت‌الله سبحانی با قدردانی از فعالیت‌های مرکز خدمات در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان گفت: تلاش‌های شما در سرکشی به سیل‌زدگان و کمک به آن‌ها واقعاً آبروی حوزه است و نیاز است که مردم بدانند حوزه در کنار مردم بوده است.

وی بیان کرد: مردم حضور بسیار چشمگیر و خوبی در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان داشتند و در حد توانشان کمک کردند که قابل قدردانی است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه این موضوع قبل از اینکه مسئله‌ای اسلامی باشد یک مسئله انسانی است، گفت: دشمنان ما که جلوی ورود برخی از کمک‌ها به کشور را گرفتند نشان دادند نه تنها مسلمان نیستند بلکه انسان هم نیستند که در این شرایط راه‌های کمک‌رسانی را می‌بندند.

آیت‌الله سبحانی افزود: البته از آن‌ها انتظاری هم نیست؛ آن‌ها نطفه همان جاهلیتی هستند که پیامبر(ص) را سه سال محصور کردند تا زندگی را بر آن‌ها سخت کنند و در نهایت نیز همسر حضرت بعد از خروج از حصر بر اثر ضعف و ناتوانی ناشی از حصر فوت شدند.

وی بیان کرد: از شما تشکر می‌کنم و ان شاءالله عملاً این راه را ادامه دهید و دعا را فراموش نکنید چراکه دعا تأثیر بسیاری دارد.

منبع:حوزه

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی سبحانی ظهر چهارشنبه در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که به مناسبت روز شورا برگزار شد گفت: در سال اول آغاز فعالیت دوره ششم شورای اسلامی شهر قم، سیاستگذاری ها و اولویت بندی ها تدوین شد و برنامه ها بر همین اساس شکل گرفت و ادامه یافت.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم گفت: در بخش آتش نشانی با توجه به اینکه این حوزه با جان شهروندان در ارتباط است، پیگیری های خوبی صورت گرفت و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مناسبی برای بخش آتش نشانی فراهم شد.

وی عنوان کرد: کاشت درختان مثمر در سطح شهر و بوستان های قم در این دوره دنبال شد و کیفی سازی و ابنیه سازی فضای سبز در دستور کار بود و تلاش شد تا زیرساخت های بوستان ها تقویت شود.

سبحانی گفت: حفظ و حراست از باغ ها در شهر قم موضوع مهمب است که در این راستا برای همه باغات شهر شناسنامه تدوین خواهد شد.

وی عنوان کرد: در راستای حفظ هویت فرهنگی بوستان ها در ۵ بوستان سطح شهر قم، شهدای گمنام تدفین شدند که این اقدام امر موثری در جهت بهبود شرایط فرهنگی بوستان ها بوده است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم عنوان کرد: ۲۵ نقطه از شهر قم که دچار آبگرفتگی در مواقع بارانی می شدند، شناسایی شده که ۸۰ درصد مشکل این مناطق رفع شد.

وی همچنین بیان کرد: در راستای شکست قیمت ها و کمک به معیشت مردم سیاستگذاری خوبی در سازمان میادین قم صورت گرفته که امید است کمک خوبی به بازار داشته باشد.

کد خبر 6088009

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • ۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"