Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@19:45:32 GMT

خراسان رضوی|محموله شوکر و افشانه‌های غیرمجاز کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۴۹۲۷

خراسان رضوی|محموله شوکر و افشانه‌های غیرمجاز کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف محموله شوکر و افشانه‌های غیرمجاز قاچاق خبر داد. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

سردار محمدکاظم تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر قاچاق محموله شوکر و افشانه‌های غیرمجاز از استان‌های غربی کشور به خراسان رضوی، با توجه به حساسیت موضوع دستورات لازم برای پیگیری پرونده صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: با ردزنی‌های گسترده اطلاعاتی مشخص شد اتوبوس مسافربری حامل محموله شوکر قاچاق در حوزه استحفاظی نیشابور در حال تردد است.

اعضای تیم تروریستی عامل شهادت مأمور پلیس راهور زاهدان دستگیر شدندیکی از سرشاخه‌های اصلی باند کلاهبرداری از حساب‌های بانکی در البرز دستگیر شدعاملان سرقت‌های مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر شدند

سردار تقوی گفت: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی نیشابور در این عملیات ضربتی پس از تکمیل تحقیقات میدانی و با اقدام‌های اطلاعاتی، خودروی مسافربری مذکور را شناسایی و متوقف کردند.ماموران در این بازرسی، 95 عدد شوکر و 100 عدد افشانه غیرمجاز قاچاق را کشف و دو متهم نیز در این زمینه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی لامرد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به سه دستگاه وانت آریسان حامل کالا مشکوک و پس از دستور ایست رانندگان اقدام به فرار کردند.
یوسف ملک زاده افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ، ماموران انتظامی  هر سه خودرو را متوقف کردند.
وی بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقهف ۲ نفر از رانندگان متواری شدند و یک نفر دستگیر شد و ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۱ هزار و ۲۰۸ بسته تنباکو خارجی قاچاق را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان  فارس گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین