Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله علوی‌گرگانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد مردمی اجتماعات مهدوی که در دفتر معظم له برگزار شد، گفت: در اجتماعات عمومی مردمی احتیاج به دو گروه داریم که یک گروه باید مردم را جمع کرده و این اقدام جنبه مادی و اجتماعی دارد.

وی افزود: مرحله دیگر اجتماعات رساندن تبلیغی دینی است و همان گونه که اهل بیت (ع) تاکید کردند برای ترویج معارف دینی باید از فرصت‌ها به خوبی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به نقش طلاب در ترویج دین در جامعه گفت: خداوند زمینه‌هایی مهیا می‌کند تا انسان‌ها کنار یکدیگر جمع شوند و دست خالی آن محل را ترک نکنند، طلاب و روحانیون باید کیسه‌های خالی انسان‌ها را با معارف دینی پر کنند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در ایام نیمه شعبان فرصت بسیار مناسبی برای ترویج معارف دینی و مهدویت است و طلاب و روحانیون باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: در زمینه سیل همه مردم پای میدان آمده و سپاه و بسیج و روحانیون همه در صحنه حضور پیدا کردند و در این مسیر اقدامات بسیار خوبی انجام دادند.

وی با بیان اینکه باید از هر فرصتی برای ترویج معارف دینی به خوبی استفاده کرد، ادامه داد: ایستگاه‌های صلواتی که در ایام نیمه شعیان در قم برپا می‌شود طلاب و مبلغین حضور پیدا کرده و علت غیبت امام زمان (عج) واهمیت ظهور رابرای جامعه تبیین کنند.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: در هر چادر و خیمه‌ای که در ایام نیمه شعیان برپا می‌شود باید روحانیون حضور پیدا کنند و این اقدام تبلیغ عمومی برای امام زمان (عج) است.

انتهای پیام/الف

ایستگاه‌های صلواتی نیمه شعبان بهترین فرصت برای تبیین مهدویت است‌

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراجع تقلید سخن بزرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی بعد از پیروزی 6 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، دست پیدا کردیم.

او با انتقاد از کف‌پوش سالن بانکوک آرنا عنوان کرد: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری زیاد، موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم؛ توپ و کفش بازیکن روی این زمین‌گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریت‌شان را انجام دادند.

شمسایی در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، اظهار کرد: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست؛ چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد، رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

او تاکید کرد: من به‌عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • سندروم فتوشاپ‌سازی از سلبریتی‌ها
  • سندروم فتوشاپ سازی از سلبریتی‌ها
  • سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی
  • سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی
  • سلبریتی ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • جشنواره گیلاس اشنویه به ایستگاه هفتم رسید