Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد حسین ترابی به احداث پنج هزار و ۶۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی اشاره کرد و گفت: توسعه ۱۸ هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی، از برنامه‌های اجرایی شده است.

وی با بیان این که۲۲  ایستگاه هوایی توزیع برق در مدت زمان مذکور نصب شده افزود: این تعداد پست برق با ظرفیت یک‌هزار و ۲۳۰ کیلوولت آمپر در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان اضافه کرد: به‌منظور پایداری شبکه‌های برق‌رسانی، عملیات اصلاح و بهینه‌سازی ۱۸ هزار متر شبکه‌های توزیع برق شهرستان به همت گروه‌های اجرایی این مدیریت به اجرا درآمده است.

وی با ابراز این که در سال گذشته ۱۷۰ پروژه عمرانی برق‌رسانی عملیاتی شده تصریح کرد: برای این تعداد پروژه، ۵۷ میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

ترابی خاطرنشان کرد: احداث شبکه دو مداره جاده طزره به‌طول هشت هزار متر، نصب یک دستگاه اتوبوستر روی فیدر سرکویر، تامین برق شهرک جدید بادله، جابه‌جایی پست هوایی عمومی دهخدا، مومن آباد و شهرک بوستان و تامین برق ایستگاه گاز مومن آباد و آبخشان، از اهم فعالیت‌های صورت گرفته به‌شمار می‌آید.

وی اضافه کرد: احداث شبکه ۲۰ کیلوولت جاده بشم به‌طول ۲۰ هزار متر، برقراری شبکه فشار متوسط و پست هوایی خیابان خوریا و محله امام و همچنین جابه‌جایی ترانس و شبکه کلاته ملا، از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که برای سال جاری پیش‌بینی شده است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود دام به مراتع شمال دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  جمشیدی مسئول مراتع اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان گفت : با توجه به اجرای عملیات قرق در مراتع دامغان در راستای حفظ پوشش گیاهی مراتع ییلاقی و کمک به رشد و افزایش گیاهان مرتعی از ورود هرگونه دام به مراتع ییلاقی در شمال دامغان جلوگیری می‌شود
وی افزود : به این ترتیب به منظور نگهداشت مراتع و  رشد وگل دهی گیاهان  ، ورود دام تا ۱۵ خرداد  به مراتع شمال دامغان ممنوع است.
وی افزود این طرح در سطح ۲۵۰ هزار هکتار  اجرا می‌شود از این وسعت  ۳۰۰ هزار واحد دامی بهره مند می شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود دام به مراتع شمال دامغان
  • ضرورت توسعه حمل ونقل هوایی و دریایی میان ایران و قاره آفریقا
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد