Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-08@22:46:41 GMT

جدایی سرمربی تیم ملی قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۵۶۳۸

جدایی سرمربی تیم ملی قطعی شد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، رضا صالحی‌ امیری، رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان ظهر امروز(سه‌شنبه) برای دید و بازدید نوروزی در چند فدراسیون از جمله فدراسیون فوتبال حاضر شد و جلسه‌ای را با مهدی تاج برگزار کرد. دستور این جلسه بررسی شرایط تیم امید و عملکرد زلاتکو کرانچار بود و به تصمیم نهایی برای قطع همکاری با این مربی کروات منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق تصمیم اتخاذشده، جدایی زلاتکو کرانچار از تیم امید قطعی و یک مربی ایرانی جایگزین وی شده است. از میان مربیان داخلی چند گزینه برای هدایت تیم امید مطرح شده‌اند و قرار است به‌زودی جمع‌بندی نهایی برای انتخاب سرمربی تیم امید صورت گیرد.

 

تیم امید با کرانچار عملکرد چندان خوبی نداشت و انتظار می‌رود با تصمیمی درست این تیم در راه صعود به المپیک ۲۰۲۰ توکیو موفق شود.

 

خبرورزشی

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سید رضا صالحی امیری سرمربی تیم ملی زلاتکو کرانچار تیم ملی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تانک روس قهرمان شد و غش کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور روسیه با برگزاری دیدار‌های نهایی ۶ وزن المپیکی برگزار شد و در وزن ۹۷ کیلوگرم عبدالرشید سعدالله‌یف توانست به عنوان نخست برسد. البته او که در فینال ۴-۰ از علیخان جبراییلوف عقب افتاده بود و به سختی پیروز شد، به دلیل فشار زیادی که تحمل کرد، پس از مسابقه در کنار تشک از حال رفت و دقایقی روی زمین دراز کشیده بود.

سعدالله‌یف به دلیل مخالفت کمیته بین‌المللی المپیک، قادر به حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک نبود و تاکنون حضور او در المپیک منتفی است مگر آنکه فدراسیون کشتی روسیه بتواند با رایزنی این کشتی گیر را به المپیک برساند. 

همچنین ماه گذشته، سرویس مطبوعاتی فدراسیون کشتی روسیه گزارش داد که کمیته بین‌المللی المپیک سعدالله‌یف را از شرکت در مسابقات باکو منع کرد.

سعدالله‌یف که برای ششمین بار قهرمانه روسیه شد در صحبت‌هایی گفت: اگر من به المپیک برسم، هواداران آنجا عبدالرشید کاملاً متفاوتی را خواهند دید. تمام تلاشم را خواهم کرد و هر چه در توان دارم روی تشک خواهم گذاشت تا قهرمان شوم. امسال اولین سالی است که بعد از مدت‌ها حضور کامل و مستمری روی تشک داشتم.

فدراسیون کشتی روسیه اعلام کرده به این حکم اعتراض خواهد کرد و تلاش می‌کند این حکم تغییر کند. خود سعدالله‌یف نیز این محرومیت را ناعادلانه و غیرمنتظره خواند، چون قبلاً در وضعیت بی‌طرف کشتی گرفته بود.

سعدالله‌یف در مجموع ۵ طلا و یک نقره جهان و ۲ طلای المپیک در کارنامه خود دارد و به دنبال حضور سوم در المپیک است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پورعلی گنجی این فصل را از دست داد؛ جدایی از پرسپولیس قطعی شد؟
  • پرسپولیس باید یک سرمربی بزرگ را جایگزین اوسمار ویرا کند
  • جلسه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم استقلال
  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • عدم صدور ویزا همچنان مشکل جدی ماست/ المپیک را قطعی شده می‌دانم
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود