Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مقام‎های روسیه می‎گویند که به توییتر و فیسبوک ۹ ماه فرصت داده‎اند تا قانون حریم خصوصی کاربران را اجرا کرده و اطلاعات آنان را در سرور‌های این کشور ذخیره کنند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، «الکساندر ژاروف»، مدیر ناظر ارتباطات و فناوری اطلاعات روسیه می‎گوید که توییتر و فیسبوک ۹ ماه فرصت دارند تا قانون اطلاعات کاربران را اجرا و اطلاعات آنان را در سرور‌های روسیه ذخیره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش اینترفکس، ژاروف ابراز امیدواری کرده که روسیه توییتر و فیسبوک را مسدود نکند.

بر اساس قانونی که در سال ۲۰۱۵ به تصویب مجلس روسیه رسیده، تمامی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات شبکه‌های اجتماعی ملزم به ذخیره اطلاعات کاربران بر روی سرور‌های مستقر در روسیه هستند.

این در حالی است که روسیه پیش از این نیز توییتر و فیسبوک را به دلیل رعایت نکردن حریم خصوصی کاربران جریمه کرده است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: روسیه توییتر فیسبوک حریم خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند

ایسنا/مازندران مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی در مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه، گفت: با اتمام این طرح، ۲۵۰۰ نفر از روستائیان از نعمت آب شرب کافی و پایدار بهره مند می‌شوند.

 بهزاد برارزاده امروز در بازدید از این مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه اظهار کرد: اجرای ۸۶۰۰متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰،۱۶۰ و ۹۰ میلی متری، احداث سه باب مخزن ذخیره در مجموع به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب و تجهیز و راه اندازی سه باب ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات پیش‌بینی شده در قرارداد جاری این پروژه است.
وی، از پیشرفت ۶۰ درصدی قرارداد این طرح خبر داد و افزود: تا کنون یک حلقه چاه با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه حفر، پنج هزار متر لوله گذاری خط انتقال و ۱۱۰۰ متر لوله گذاری شبکه توزیع روستای دهی انجام و عملیات احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی آغاز شده است.
مدیرعامل آبفامازندران مبلغ اولیه قرارداد اجرای این طرح را ۱۸۳ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده تا کنون را ۱۵۲ میلیارد ریال دانست و گفت: درمجموع برای این مجتمع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی می‌شود.
برارزاده جمعیت برخوردار این طرح را ۲۵۰۰ نفر دانست و خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا تحت پوشش این مجتمع قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برای دستگاه‌های کم‌کار در ارائه اطلاعات به سامانه اعتبارسنجی
  • هراس طلافروشان از افشای اطلاعات
  • گذرگاه جنایت
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد (پنجره) در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • ضرب الاجل یک ماهه به سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج برای ساماندهی قطعه هنرمندان
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • سند تک برگی تمامی اراضی ملی محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد